Thajsko, Kambodža s dětmi

Domů » Všechny destinace » Zahraničí » Asie » Kambodža » Thajsko, Kambodža s dětmi

Angkor Wat

Štědrý den a východ Slunce nad kamenným majestátem.Dnes je Štědrý den.Vstáváme něco po 4. hodině. Bolí mě hlava jako střep. Sárku nemohu vzbudit. Zmrzlé nasedáme na rikšu , balíme se do svetrů a šátků. Je nám zima .

Angkor Wat kambodža – Štědrý den – cestování s dětmi

Přijíždíme spolu se stovkami jiných k Angkoru. Všude je ještě tma a na mnoha místech problikují kmitající světélka baterek. Jdeme v zástupech po kamenném mostě směrem k Angkoru. Každý si hledá nejlepší místo před východem Slunce. Hlava už je lepší a tak už v neopakovatelné atmosféře očekáváme příchod rána. Angkor se pomalu začíná vylupovat do své krásy. Kolem nás jsou turisté z celého světa. Cvakají fotoaparáty a všichni užasle pozorují Angkor , za kterým právě vychází Slunce.

Angkor Wat východ Slunce  -cestování s dětmi

Posunujeme se ještě dále do prostor paláce. Výhledy jsou překrásné. Fotografujeme a jenom němě žasneme. Prohlídka chrámu je opravdovým zážitkem.Turistů stále přibývá a tak odjíždíme navštívit další chrámy v džungli Angkor Wat – chrám má představovat památnou hinduistickou horu Méru – domov bohů. Postaven byl ve 12 .století.

Angkor Wat je vrcholným příkladem khmérské architektury. Angkor je symbolem Kambodže a je vyobrazen na státní vlajce. Angkor leží asi 5 km od Siam Reap.