Thajsko, Kambodža, Laos, Vietnam s dětmi

Domů » Všechny destinace » Zahraničí » Asie » Thajsko » Thajsko, Kambodža, Laos, Vietnam s dětmi

Na kajaku a se slony v džungli s dětmi

Balíme a  sedáme na loď. Vracíme se do přístavu národního parku  Khao Sok. Vracíme se z úžasného jezera  a dál pokračujeme s naším průvodcem Karimem. První zastávkou je sjezd řeky na kajaku.
kajakem džunglí- cestování s dětmi, thajsko

Na kajaku

Já jedu s Honzou, máme svého lodivoda, a Terka se Sárkou vyplouvají za námi. Řeka je zakalená, je příjemné pozorovat okolní přírodu. Často se přibližujeme k břehu a naši průvodci ukazují do korun stromů, kde jsou  kolem větví obtočeni hadi. Příjemné to teda moc není, jenom čekám , kdy nám přistanou na hlavě. Lodivodi dostávají záchvaty smíchu. No, mně to zase tak vtipné nepřipadá !! Raději přemlouvám lodivoda k rychlému odjezdu ! Pozorujeme i různé druhy ptáků, leguány. Chvílemi, při klidovém sjezdu řeky,  na nás vykouknou vysoké skály bujně porostlé exotickou vegetací. Po dvou hodinách výlet končí. Karim na nás již čeká a přesouváme se do oblasti sloních treků národního parku Khao Sok.

Sloni

Já jedu s Terkou. Vyrážíme na odpolední trek do džungle. Mahuti, cvičitelé slonů,  jdou vedle nás. Chvílemi slony pouští, to když se brodíme bahnem a mělkou řekou. Po pár minutách šíleného naklepávání chci seskočit, bohužel výška a strach mi to nedovolují. Tereza se dusí smíchy a strašně se jí jízda líbí. Máme špatně vyváženou  a přidělanou sedačku. Každý náraz do zad je jako za trest. Po hodině jízdy zastavujeme na krátký odpočinek. Na toho slona mě už nikdo nedostane! Vyměňuji si místo s Honzou a nasedám na druhého slona, velká výhra to není! Sárka i Terka si sedly slonům na krk a  přešťastné  se drží rukama   za jejich obrovské  uši.  Další hodinu projíždíme džunglí. Kolem nás jsou kaučukovniky  na kterých jsou nádoby , do kterých po malých kapkách odkapává kaučuk. Vracíme se zpět, holky ještě  s nadšením krmí slony.
sloni – cestování s dětmi ,thajsko
Ubytováváme se  v krásných Tree housech  přímou u vstupu do Národního parku. Stylová restaurace a úžasné jídlo. Holky hrají kulečník a šipky. My sedíme s Karimem a s domorodci u jednoho stolu. Seznamujeme se i s uměleckým mistrem, který tu krásu kolem nás má na svědomí.
sloni – cestování s dětmi , thajsko
Tereza si zavěsila síť  na terasu a všichni za chvíli spokojeně usínáme. Ráno odjíždíme i s Karimem na ostrov Ko – Surin.