Thajsko a Vietnam 8 – ostrov Ko Hai

Domů » Všechny destinace » Zahraničí » Asie » Vietnam » Thajsko a Vietnam 8 – ostrov Ko Hai

Ze Saigonu na ostrov Koh Ngai

Je 6 hodin ráno, rychlá snídaně, pak z batohy na autobus č. 109, který nás odveze na letiště Tan Son Nhat  v Ho Či Minu. Po experimentech s vietnamskou kuchyní máme trochu střevní problémy, tak snad nám to neuletí! Nakonec letadlo má zpoždění a tak doufáme, že nám neuletí spoj z Bangkoku do Trangu.

cesta na letiště v Saigonu

Dostáváme skvělou zprávu, že Terka, která včera odletěla z Finska,  už úspěšně přistála v Bangkoku a busem dojela  na staré letiště Don Mueang Aiport. Její let z Helsinek přes Moskvu bylo jedno velké dobrodružství!

Letíme z Air Asia, let trvá 2 hodiny, když přistáváme.

Letiště Don Muang Aiport /DMK/

Jsme na letišti Don Muang v thajském Bangkoku, jsme spolu, všechny 4 !

spolu – Don Mueang Aiport

Letiště patří k nejstarším mezinárodním letištím  na světě a také mezi nejstarší v Asii. První letiště, které bylo dáno  oficiálně do provozu v Bangkoku jako základna pro Royal Thai Air Force 27. března 1914  /první v Thajsku bylo letiště Sa Pathum/. Zajímavé povídání o historii letiště:  tady

Z Bangkoku do Trangu

Do Trangu letíme opět s leteckou společností Air Asia. Máme docela naspěch a tak nakonec úprkem letíme na odbavení. Za necelé 2 hodiny jsme v Trangu. Letiště je v provincii Trang, odtud se dobře dostanete na ostrovy Jižního Thajska. My odsud pokračujeme na ostrov Ko Ngai.

letiště Trang – Air Asia

Z přístavu Pak Meng

Na letišti nás už čeká řidič /na cedulce je naše jméno/. Tak se rychle převlékáme z teplého oblečení, které máme navrstvené na sobě. Musely jsme se vejít do váhy zavazadel, abychom nemusely připlácet a tak jsme nabalené jako cibule.

Lodí na Ko Ngai

Jedeme luxusním autem do přístavu Pak Meng, kde už nás čeká loď, kterou doplujeme na ostrov Koh Ngai /Ko Hai/. Usedáme na thajskou loď.  Hučící motor, kolem průzračné moře, vystupující skály, užíváme mořského vánku. Plujeme na ostrov Ko Ngai,  na místo, kde nám bylo před lety tak krásně.

Cestu z Trangu /auto + ĺoď/ jsme měly zařízenou přes resort, v kterém jsme se ubytovaly/. Bylo to tak nejjednodušší, protože, do Trangu jsme přiletěly odpoledne a na ostrov jsme dopluly právě včas, než začal velký odliv.

Ko Ngai /KO HAI/

Přistáváme na pláži  s bílým pískem, ubytováváme se v příjemném resortu: o Koh Ngai Kaimuk Thong /เกาะไหง ไข่มุกทอง รีสอร์ท/. Na ostrově budeme 3 noci. Zmožené po cestě se jdeme smočit a osvěžit do opravdu horkého moře. Terka po večeři jde ihned do postele, přeci jen 2 dny na cestě ji pěkně zmohly!