Domů » Cestování se psem

Kategorie - Cestování se psem

Praha – Prokopské a Dalejské údolí

Přes Barrandovský most do Hlubočep a výhledy na Vltavu Sárky sobotní narozeniny jsme oslavili trochu netradičně  výletem. Náš výlet začal v Braníku, jdeme přes několik přechodů až ke stezce, která nás dovede až k Barrandovskému mostu.  I když velmi často tudy  jezdíme, jde většina z nás  po něm poprvé. Je to docela zážitek, řeka Vltava pod námi  a Barrandovské terasy...

Jezero Most v zimě

Kolem jezera Most Je sobota 3.února, místo horské túry, volíme jezero. Počasí má být hodně větrné, ale teplejší. Rychlý nápad a rychlá domluva s holkama, kdo chce dorazit tak  ať přijede na hlavní parkoviště jezera Most, sraz v 11 hodin. Cestou fičí a snad nás to u jezera nesfoukne, chvílemi i trochu prší. Z Prahy k jezeru je to něco málo přes hodinu jízdy. Nakonec...

Vánoce a Silvestr v Krkonoších se psem

Klínovka V Krkonoších jsme už týden, pří příjezdu do Strážného /Strážné Lom/ napadlo tolik sněhu, že jsme musely použít sněhové řetězy a cestou z parkoviště do chalupy jsme se s věcmi bořily po pás do sněhu. Z okna pak bylo vše jak v pohádce a my se těšily na  bílé Vánoce.  Štědrý den a následující dny byly ovšem ve znamení deště a z chalupy se nedalo vylézt. Déšť a...

Strážné v Krkonoších – Dvorská bouda 1313 m.n.m

Výlet na Dvorskou chatu Dušičkové volné dny slibovaly střídavé počasí. Vyšli jsme po 11. hodině ze Strážného lom. Jako cíl jsme si vybrali Friesovy boudy s domácím minipivovarem..  2 kočárky a pes, cesta na horu by měla trvat něco málo přes hodinu. Barvy podzimu a nádherné světlo, které  nasvěcovalo celé panorama Krkonoš a vidět bylo až na Trosky. Jaké bylo naše...

Ořech – Kalinův mlýn

Kolem Radotínskéo potoka Náš odpolední výlet začíná začíná na rozcestí u Radotínských skal, když odbočíte za radotínskou cementárnou doprava, míjíme růžový mramorový lom Cikánka , pokračujeme k Zadní Kopanině, auto zaparkujeme nedaleko Radotínských skal. Vyrážíme podél Radotínského potoka, ul. Kavylovou, kolem Teslarova mlýna. Naším cílem je Kalinův mlýn. Cesta je...

Kolem Vltavy – Husinec- Řež

Podzimní výlet se psem Výlet do Řeže byl pracovní. Osada leží v meandru Vltavy na jejím pravém břehu, vzdálená  necelých 15 km od Prahy. Nachází se zde Ústav jaderného výzkumu. Nakoupily jsme rostliny v našem oblíbeném zahradnictví Flos. Už v zahradě bylo nádherné podzimní počasí a tak jsme kousek popojely k řece a vydaly se s Doctorem na procházku. Kolem Vltavy...

Karlštejnsko se psem

Lomy Velká a Malá Amerika, U Dubu a Karlštejn Podzim na Karlštejnsku je vždy nádherný. Je všední den, svítí slunce a tak s Doctorem vyrážíme na výlet. Na parkovišti u lomu Velká Amerika jsme sami /zatím/, ani jsem nevěděla, že tu je zřízené placené parkoviště / dnes v buňce nikdo není/. Lom Velká Amerika je naší každoročním cílem, máme to tu moc rádi. Kolem lomu...

Ořech – vyhlídka a cesta do lomu na hlínu

Sobotní výlet Dnešní sváteční den jsme se vydaly do přírody. Do obce Ořech to máme autem 12 minut. Zaparkovaly jsme u hřbitova, přešly silnici a vydaly se na zdejší kopec, který byl vybudován uměle ukládáním výkopové zeminy a suti podle projektu. Budování bylo zahájeno v roce 1994 a původně byl tvořen jako základna pro budoucí vodojem. Nahoru vede více cestiček, ale...

Strážné v Krkonoších – výlety

Bouda Na Pláni a bouda Andula Friesovy boudy Strážné, pokolikáté už tady jsme? Je říjen a stále je co objevovat. Ráno vyvenčit Doctora, sesbírat pár hub, co nám tady Krakonoš nechal. Největší radost pak, asi z krásných křemenáčků. Pak už se podél Klíňáku /Klínový potok/ vydáváme na výlet,  na boudu Na Pláni. Koupání pod jezem přenechávám Áje. Na mě už je to dost...

Na Bufítek ze Strážného – Krkonoše

Chalupa Na Rozcestí v létě Už třetí den leje a Ajka zkouší, zda s ní a naším psem Doctorem nevyrazíme do hor. Já ani Blanka teda nesdílíme její nadšení. Blanka se nakonec obléká a jde, tak co mi zbývá, opravdu nerada, ale jdu taky. Naším cílem by měla být chalupa na rozcestí – Bufítek. Vyrážíme ze Strážného – Lom, který se nachází 2 km od obecního úřadu ve Strážném...