Kategorie - Chile

ACONCAQUA 2 – výstup na Ojos del Salado

Nejvyšší vyhaslá sopka světa – Ojos del Salado, Chile Po povinnej aklimatizácii spoznávame kultúru, históriu a – na moju najväčšiu radosť – aj kulinárske umenie miestnych kuchárov. Celosvetovo obľúbené a preslávené hovädzie steaky sa stali mojim najobľúbenejším jedlom. Bez nich som si neskoršiu oslavu úspechov v horách nedokázal ani len predstaviť...

ACONCAQUA 1- přes poušť Atacama

Cesta za nejvyššími vrcholy Ameriky „DOLEŽITÁ JE CESTA. MOŽNO BUDE NAD VAŠE SILY, SCHOPNOSTI, ÚSILIE…, ALE AK NIKDE NEVYKROČÍTE, NEDOSIAHNETE NIKDY ŽIADNY CIEĽ! /cit. Pavol Barabáš/. „Čo ťa na horách tak láka?“, pýta sa ma kamarát. „Narodil si sa na rovine, kde dovidíš pomaly až do 60 km vzdialenej Viedne a ty chceš zdolať jeden z najvyšších vrcholov planéty?“...

CHILE,návrat – cestopis 15

Chile,Patagonie návrat domů 2.5.Snídaně je se podává od 8am, ale připravili nám ji dříve, už v 6:30. Recepčního jsme vzbudili. Jdeme na autobusové nádraží a čeká nás překvapení, bus na letiště jezdí až v osm. Musíme si tedy vzít taxíka za 12.000 CSL. Palubní vstupenku nám bez problému vyměnili a nastupujeme do letadla. Je šedivé, zamračené nebe. Letíme do Santiaga de...

CHILE, Puerto Montt – cestopis 14

Rybí trh v zátoce Angelmó nedaleko Puerto Montt Puerto Montt je přístavní město v jižní části Chile  v provincii Llanquihue, ležící u jezera se stejným názvem Llanquihue. V dálce s pohořím Cordillera de la Costa. Probíhají zde časté náboženské slavnosti spojené s mořem..Město má příznivou a strategickou polohu v zálivu Reloncaví, chráněném ostrovem Tenglo. Panuje zde...

Chile, Punta Arenas – cestopis 12

Punta Arenas nejjižnější místo na zemi Do Puerto Natales se vracíme po štěrkové cestě busem a jedeme víc jak dvě hodiny. K večeru jsme zpět na nádraží a to o něco dříve, než se původně předpokládalo. Na nádraží nám ochotně vymění jízdenky na dřívější odjezd do Punta Arenas, což je báječný. Nepřijedeme do dalšího města o půlnoci. Přehodíme bágly z jednoho busu do...

Chile, jezero Pehoe – cestopis 13

Jezero Pehoé, Chile U jezera Pehoé se nám krásou téměř zastavil dech. Dlouhý most, který vede na ostrov s domky je fotogenický. Voda je zde křišťálově čistá a měla by být v celém parku vhodná k pití. Je to tu dokonalé. Nejraději bych tu zůstala na delší dobu a nejlepší by bylo, ubytovat se na tom malém červeném domečku na ostrůvku za mostem. Naše poslední místo...

Chile, Torrres del Paine – cestopis 11

Torrres del Paine, Chile UNESCO Chilské město Puerto Natales leží 247 km od Punta Arenas, 48 km od Rio Turbio, 362 km od El Calafate, Město bylo založeno v roce 1911 a dnes tu žije asi 19 000 obyvatel. Je hlavním městem provincie Ultima Esperanza a nachází se na ostrohu mírného svahu. Není tu nic úžasného k vidění, ale tento bod slouží jako vstupní brána do...

Argentina 10 /Chile/ – Vstupní brána do Torres del Paine

Ve městě Puerto Natales Hned ráno za totální tmy jdeme na autobusové nádraží. Cíl vstupní brána do Torres del Paine – město Puerto Natales.  Je výpadek proudu. Čekáme na náš autobus a společnost nám dělají toulaví psi. V Puerto Natales by jsme měli být za pět hodin. Venku je šero a stejně zatím není nic moc co pozorovat. V busu je pár lidí a tak se pohodlně...

Cesta Bolívie, Chile, Velikonoční ostrovy 18

Santiago de Chile-  park Santa Lucía. 5.12. 201. Dnes se vracíme do Santiaga de Chile. Zabalíme si a jdeme na snídani. V malé kanceláři platíme domluvenou částku za ubytování a aby mohli začít uklízet, dáváme si bágly za bar. Jdeme ještě rychle koupit pár dárečků do vesnice a poslat pohledy. Taxíkem odjíždíme na letiště a ve 2pm už letíme společností Lan, zpět na...

San Pedro Atacama

San Pedro de Atacama (Chile) je úžasné městečko uprostřed  drsné pouště Atacama,  velmi oblíbená destinace pro turisty. Návštěvníci sem přijíždějí v hojném počtu a využívají město jako odrazový můstek k návštěvě úžasné krajiny kolem něj. Většina atrakcí jsou součástí Los Flamencos National Reserve.  Je tu poměrně draho. San Pedro  je plné příjemných kaváren a barů...