Kategorie - Itálie

Z Itálie

Vinařská obec San Paolo

Do malebné vinařské vesnice Sao Paolo, která  se nachází  v nadm. výšce  329 m, nás přivedla obrovská chuť na pizzu. Nádherné uličky i pizzerie, to vše nasvědčovalo, že jsme si vybraly správně. Jaké bylo naše zklamání, že v době kolem 14 hodiny bylo všude zavřeno a v nabídce byly jenom sladké pokrmy a zmrzlina. Obchod, kde prodávaly italské delikatesy nás také...

Termální lázně Merano /něm. Meran/

Bylo by hříchem nenavštívit město Merano, když jsme odtud nějakých 20 km. Město leží v nadmořské výšce 300 metrů. Nejenom lázeňské město samotné, ale i pohled na panoramata a horu, která má výšku téměř 3300 metrů nad mořem Hohe Weiße a  patřící do přírodního parku Texelgruppe, stojí za to! Město se nachází v údolí Adiže na rozhraní Ötztalských...

Lago di Caldaro – Jižní Tyrolsko

Jezero Kalterer See /Gretl am See/. U jezera uprostřed ovocných sadů a vinic na Jihotyrolské vinařské stezce  končíme naši pětidenní cestu po farmách Roter Hahn v  Jižním Tyrolsku. Kalterer See Kalterer See patří k nejteplejším alpským jezerům. Jezero je  vhodné pro koupání a rekreaci , určitě si zde užijí serfaři a další milovníci vodních sportů. Půjčit si můžete...

Meraner Höhenweg – Roter Hahn 5

Meranská vrcholová cesta. Po skvělém obědě a rozloučení s Kevinem jdeme na menší horskou túru  – 1000 schodů, je to část oblíbené okružní trasy po Meranské vrcholové cestě  (Meraner Höhenweg). Tato část cesty patří možná k těm nejkrásnějším z celé trasy. Na cestu nastupujeme vlastně přímo na farmě Pirchhof. Jdeme po udržované stezce, která otvírá další a další...

Pirchhof a Pardellhof – Roter Hahn 4

Kohout kokrhá jak o život. Víme, že máme vstávat a tak po včerejší bouřce opět jeden s krásných pohledů přímo z okna a z terasy na farmě Tholer. Dnes máme skromnější snídani, připravujeme se na skvělý oběd  v restauraci Pirchhof a tak , aby zbylo místo v žaludku. Tmavý chlebík se skvělou domácí marmeládou, kávu s mlékem a dojídáme ještě naše české koláčky. V půl...

Natursen Alm – Roter Hahn 6

Schwarze Lacken. Od lanovky v Aschbachu jdeme zpět kolem našeho statku Tholer, ale mohly jsme jít rovnou od lanovky. Vyrážíme po červené 27. Nahoru k turistické chatě Naturnser Alm by to mělo být asi 2 hodiny výšlapu s výškovým převýšením kolem 700 metrů. Jdeme převážně lesem , později se nám otvírá pohled na horské masívy. Čím výše stoupáme, tím více sněhu tu je...

Bologna 2018 – 2.část

V sobotu jsme si budík nastavily na sedmou hodinu, abychom se stihly nasnídat a v osm vyrazit pěšky na vlakové nádraží. Odtud nám v 8:50 hod. odjížděl vlak do Ravenny (7,5 EUR). Po hodině jízdy jsme vystoupily na nádraží v Ravenně a vydaly se alejí osekaných platanů do historického centra. První zastávka byla na hezkém náměstí Piazza di Popolo, a to konkrétně v jedné...

Bologna 2018 – 1.část

Od naší budapešťské dámské jízdy uplynulo sotva sedm měsíců a před námi byla další – tentokrát do Bologoni. Letělo nás opět osm, letenky z Prahy do Bologni jsme si koupily asi tři měsíce předem u Ryanair. Počasí vyšlo nádherně. Celou dobu nám svítilo sluníčko a bylo cca 25°C. Moc příjemně bylo i večer. Vytáhly jsme šaty a některé z nás chodily po městě bosky. Na...

Schlettererhof – Roter Hahn 3

Jabloňové sady a vinná réva Na minutu přijíždíme na domluvenou schůzku. Dnes jsme dostaly pozvání na další z farem Roter Hahn k rodině Schletterehof. Tentokrát nejsme v takové výšce, ale jabloňové sady a víno jsou rozprostřeny tady mezi horami. Přicházejí pan Christoph Pircher a jeho půvabná dcera Lea. Jdeme se podívat na kravky, kterých tu teď mnoho není. Až sleze...

Trauttmansdorff – Roter Hahn 2

Rajská zahrada Tip na tento krásný výlet jsme dostali od pracovníka seskupení Roter Hahn, Kevina. Do Merana je to z „naší“ farmy Tholer půl hodinka cesty. Jsme na kraji lázeňského města Merana. Stojíme na velkém placeném parkovišti kousek od vchodu do botanické zahrady. Parkoviště je téměř zaplněné, je neděle a tak sem vyrazili nejenom Italové, ale i spousta...