Kategorie - Itálie

Z Itálie

Sicílie Trapani – září 2021 – 3.část

Kolem ostrova Mozia Po snídani na apartmánu jsme si tentokrát ještě zašly na kávu do nedaleké kavárny. Poté, co se Lely snažila vysvětlit servírce, jakou chce kávu, jí tahle milá servírka slovensky řekla, že není potřeba se snažit anglicky, když můžeme i po našem. Následně jsme dostaly přednášku o druzích kávy. Vlakem jsme se pak přesunuly na zastávku Mozia –...

Sicílie Trapani – září 2021 – 2.část

Erice Ráno jsme si daly snídani v apartmánu a pak vyrazily do přístavu, kde jsme musely asi 20 minut počkat na autobus do Erice – městečka na kopci kousek od Trapani. Autobus jel v 9:30 hod. a cesta zabrala asi půl hodiny. Už samotná cesta byla zážitek, protože jsme projížděly serpentýnami, odkud byl nádherný výhled do krajiny. V Erice jsme si sedly na krásné...

Sicílie Trapani – září 2021 – 1.část

Na naši 14. dámskou jízdu jsme vyrazili na poslední prodloužený zářijový víkend v počtu sedmi holek. Letenky z Prahy do Trapani jsme si koupily několik měsíců předem u společnosti Ryanair. Ubytování jsme si zajistily přes booking také s předstihem. Celou dobu bylo krásně, kolem 30°C, nedokážeme si moc představit, být na Sicílii třeba v červenci. Ani večer jsme...

Jezera Jižního Tyrolska – Kalterer See

Dovolená na farmách Roter Hahn  Itálie je pro Čechy jednou z turisticky nejoblíbenějších zemí. Kromě tradiční dovolené u moře, zde můžeme zažít i něco úplně nového – relaxační dovolenou na jihotyrolské farmě Roter Hahn. Jižní Tyrolsko v létě láká svými průzračnými přírodními jezery s výhledy na Dolomity i nádhernou přírodou. Můžeme objevovat krásy pěší turistiky...

Jižní Tyrolsko – Roter Hahn

Práce se dřevem se už tradičně stala důležitou součástí každodenního života jihotyrolských farmářů. Ti jsou velice často i vlastníky lesů. Díky tomu mají dostatek surovin pro své řezbářské umění. Dřevo statkáři soustruží a vyřezávají, s vášní vytvářejí svá jedinečná umělecká díla

Treviso, Padova – říjen 2019 – 2.část

Padova Snídani jsme si daly v kavárně na rohu naší ulice. Oklikou přes kostel sv. Mikuláše (Chiesa di San Nicoló) jsme to vzaly na vlakové nádraží, kde jsme si za 6 EUR koupily lístky na vlak do Padovy a zapily to skleničkou prosecca. Našly jsme si přímý vlak v 11.08 hod., kterým jsme se do Padovy, kde se mimo jiné odehrává děj Shakespearovy komedie Zkrocení zlé...

Treviso – říjen 2019

Tahle cesta, resp. letenka, byla takový narozeninový dárek pro Verču od nás s Kačkou. Vyrazily jsme z Trutnova ve středu v devět hodin směrem na Prahu. Cesta byla v pohodě a za 2,5 hodiny jsme už parkovaly na letišti. Před odletem jsme si stihly dát ještě prosecco, abychom výlet do Itálie zahájily co možná nejstylověji. Letenky do Trevisa jsme koupily u Ryanair...

Itálie – Cattolica

Královna Jadranu – Cattolica Z Misana je to do dalšího přímořského městečka Cattolica jen 2 km. Půjčujeme si rikšu a vyrážíme. Trochu jsme podcenili naše schopnosti. Hodina na cestu i prohlídku je opravdu málo. Jedeme po cyklistické stezce, která kolem pobřeží vede. Sluníčko nám zapadá před očima, míjíme turisty oblíbené velké mořské akvárium Acquario Di...

Itálie Rimini – BoaBay

BoaBay, největší plovoucí park na světě Z Misana je to do Rimini, co by kamenem dohodil. Busem, pak asi necelou hodinu. Jedem autobusem č. 125 na konečnou a odtud č. 11 do Rimini. Já jedu jako doprovod, 3 kluci a 1 holka to je tým, který jde zdolat a užít trochu adrenalinu a fyzické zátěže na vodní atrakci na moři v Rimini. U pokladny zaplatíme za každého 10 EUR/1...