Kategorie - Vietnam

Thajsko a Vietnam 8 – ostrov Ko Hai

Ze Saigonu na ostrov Koh Ngai Je 6 hodin ráno, rychlá snídaně, pak z batohy na autobus č. 109, který nás odveze na letiště Tan Son Nhat  v Ho Či Minu. Po experimentech s vietnamskou kuchyní máme trochu střevní problémy, tak snad nám to neuletí! Nakonec letadlo má zpoždění a tak doufáme, že nám neuletí spoj z Bangkoku do Trangu. Dostáváme skvělou zprávu, že Terka...

Vietnam a Thajsko 7 – Phu Quoc a zpět do Saigonu

Pepř, rybí omáčka a perly Ráno se jdeme vykoupat na pláž Long Beach. Vydržíme to pár minut, tohle koupání nás teda moc nebaví, dnes je tady  moře dost  zakalené.  Nasnídáme se na terase, zabalíme a bágly si necháme v recepci. Do Saigonu letíme až večer a tak si půjčujeme motorky a jedeme ještě prozkoumat ostrov Phu Quoc. Pepřová farma – Tuan Viet Pepper Farm...

Vietnam a Thajsko 6 – noční market Phu Qouc

Dinh Cau Night Market Na noční trh a na dobré jídlo se moc těšíme!  Taxíkem jsme tady za 10 minut. Trh se nachází na velké křižovatce dvou hlavních ulic: „Tran Hung Dao“ a „Ba Muoi Thang Tu“.  Starý a oblíbený market stejného jména byl dříve za chrámem Din Cau. Market byl  pojmenován právě podle chrámu.  Lidí tady je dost, ale necpeme se v davu. Trh,  s množstvím...

Vietnam a Thajsko 5 – Hvězdice na Starfish Beach

Phu Qouc  – Starfish Beach Ráno jdeme na naši pláž Long Beach si zaplavat, kolem je vše ve výstavbě a tak za nedlouho už i tady, necelé 2 km od hlavního města,  bude velký turistický bum. Long Beach /také Bai Truong/  je pláž dlouhá 20 km, kolem jsou letoviska, je rozdělena na severní a jižní. Moře tady není úplně čisté, na pláži jsou  někde i dost odpadky, ale...

Vietnam a Thajsko 4 – SUNWORLD, Phu Quoc

Nejdelší lanovka nad mořem na světě SUNWORLD Jsme na nefritovém ostrově Phu Quoc, v místě, kde je stanoviště lanovky. Svézt se nejdelší lanovkou nad mořem je přeci jen lákavé. Zaparkujeme motorky  na parkovišti, kam nás navedou zdejší vojáci. Před parkovištěm jsou obrovské jeřáby, které staví město. Jsme v Itálii, je to kopie městečka Manarola?  Manarola je malé...

Vietnam a Thajsko 3 – Phu Quoc na motorce

Nejen pláže – Sao Beach Ráno přebíráme přímo na našem hotelu motorky /cena 300 000 VND/den/, nasazujeme kyblíky na hlavu a vyrážíme. Na začátek mi to moc nejde, ale chce to trochu času a za chvíli už uháníme po ostrovní silnici. Trh Naše první zastávka je přímo u silnice, kde je místní trh s ovocem, masem, rybami a vším možným. Vše je čerstvé, Vietnamci se na...

Vietnam a Thajsko 2 – ostrov Phu Quoc

Ze Saigonu k moři Po dobré snídani v našem hotelu, hledáme autobusovou zastávku č. 152, směr letiště. Prodíráme se ranní převážně motorkářskou saigonskou dopravou. Překvapené, že motorky jsou najednou i všude na chodníku a tak kličkujeme. Bus přijíždí, cestou na letiště pozorujeme Saigon. Letadlem na vietnamský ostrov Phu Quoc Přebalujeme batohy, balíme se do svetrů...

Vietnam a Thajsko 1 – Noční Saigon

Ho Chi Minovo město (Saigon) Vánoční shon necháváme za sebou a odlétáme s Turkish Airlines do Saigonu. V Istanbulu, kde přestupujeme, jsme za necelé tři hodiny. Máme dost času, takže žádný spěch. Jeden velký problém ale máme, a to je Ajky ucho. Zalehlé ucho ani po hodině po přistání, nechce povolit a bolí to jako čert. Čeká nás pak celkem dlouhý let a já ty zatracený...

Thajsko, Kambodža, Laos, Vietnam s dětmi

Halong Bay Dračí zátoka – Ha Long Bay leží v Tonkinském zálivu ve Vietnamu. Oblast patří do světového dědictví památek UNESCO. Podle legendy je zátoka místo, kde drak spadl do moře. Scénerie a ostrůvky vznikly někdy před 250-280 milióny lety. Celá oblast čítá na 3000 ostrůvků . Ostrůvky porostlé vegetací vystupují strmě z vody a jsou převážně tvořeny vápencem a...

Vietnam 7

Pagoda Long Son a pak Saigon Po snídani jsme taxíkem dojeli k pagodě Long Son postavené v roce 1886 na úpatí hory Trai Thuy. Od pagody vedou schody k obrovské bílé soše Budhy Sakyamuni, na lotosovém podstavci. Do „těla“ Budhy se dá vstoupit, my jsme si tady zapálili vonné tyčinky a pro štěstí pohladili břicho Budhy. Prohlédli jsme si ještě i hned vedle stojící...