Kategorie - Řecko

Kefalonie 9 – nejkrásnější pláže

Ammos, Petani, Palko a Mania Počasí hlásí krásné a tak dnes máme „plážový“ den. První zastávkou je pláž Mania, k pláži jen dojedeme a pokračujeme dále.  Malá divoká pláž Palko Auto necháváme nahoře  před posledním domem, dolů scházíme asi 500 metrů pěšky. Je ráno a na pláži jsme samy,  rodina s dětmi přichází asi o hodinu později, to už začíná být docela velký úpal...

Kefalonie 9 – nejkrásnější pláže – divoká pláž Eleni

Vouti, Myrtos, Eleni Vyrážíme kolem  9. hodiny. První zastávkou je „pláž“ kousek za restaurací 3 Umbrells, na silnici podél moře, poblíž Livadi, (silnice do Lixouri). Ze silnice místo vypadá lákavě, ale tohle místo spíš slouží jako místo na toaletu. Voda je mělká a špinavá. Sedáme do auta a serpentinami vyjíždíme do kopců s parádními výhledy. Naším prvním cílem je...

Kefalonie 8 – nejkrásnější pláže

Assos Městečko Assos, položené  v severozápadní části ostrova Kefalonie, mezi plážemi Myrtos a městečkem Fiskardo, je popisováno v průvodcích jako jedno z nejkrásnějších  míst na Kefalonii. Dnes má být krásně a tak vyrážíme. Je něco málo po 14. hodině, když sjíždíme serpentinami několikakilometrovým úsekem dolů k moři. Už cestou jsou přenádherné výhledy na pobřeží...

Kefalonie 7 – nekrásnější pláže

Siisia beach  Kanali beach Agios Thomas beach Zmrzlé a natěšené na teplo a slunce se vracíme z nejvyšší hory Kefalonie. Krásné výhledy cestou a zastávka u kláštera Agios Gerasimos ve vesnici Omala, která se nachází ve vnitrozemí u městečka Valsamata. Patron ostrova, Svatý Gerassimos /zemřel v 16. století/,  klášter založil na původním svatostánku zasvěceném Panně...

Kefalonie 6 – hory

Ainos Oros – nejvyšší vrchol ostrova Kefalonie Po několika dnech  špatného počasí jsme dnešek  naplánovaly jako výlet do hor. Snad nás bohové hor vyslyší a  odfouknou mlhy a každodenní  déšť a ukáží nám pěkné výhledy. Vyrážíme kolem šesté hodiny ranní, venku je ještě tma. Cesta nám trvá asi 1, 5 hodiny a tak je jasné, že východ slunce nás zastihne někde na...

Kefalonie 5 – nejkrásnější pláže

Nejdelší kamenný most na světě v Agrostoli Ráno jdu na pláž, dnes moře a obloha opět čarují neskutečná panoramata. V 10 hodin stíháme trajekt do Agrostoli. Počasí opět nic moc a tak místo další pláže volíme návštěvu botanické zahrady.   Botanická zahrada Agrostoli Nikde ani živáčka, vstupujeme do zahrady zaplatíme vstupné 5 EUR. Zahrada, z našeho pohledu, je...

Kefalonie 4 – nejkrásnější pláže

Všechny  jsou krásné Úplný plán i vzhledem k nepředvídatelnému počasí nemáme. Rády by jsme dnes navštívily některé pláže na pobřeží. První, pláž kterou jsme vybrali je pláž Koumaria. Míjíme restauraci Three Umbrellas a stoupáme do kopců. Auto necháme na straně a těšíme se na stádo, které před námi proběhlo a těšíme se, že půjdou kolem. Po několika minutách je jasné...

Kefalonie 3 – nejkrásnější pláže

Když nebe čaruje Druhá dovolenková noc je trochu hororová. Venku fičí, leje. Je dost teplo a tak máme otevřené dveře, komáři si cestu našli i  přes moskytiéru a žerou nás jak o život i když je bijeme hlava nehlava. Kounopetra V 7 hodin  vstávám a jdu k moři. Je úplně černo. Sárka ještě marodí a tak zůstává  v posteli. Na pláži jsem sama. Ani uklízeč tu dnes není...

Kefalonie 2 – nejkrásnejší pláže

Pláže  Kounopetra, Mania, Vatsa, Lagadakia Tak to nám ta dovolená pěkně začíná, Sárka je nemocná se zánětem dutin, v noci fičelo a na obloze je zamračeno. Nevzdávám to a jdu na východ slunce na naši pláž. Jsme na venkově. Je asi dobře, že máme ode dneška půjčené auto, protože i na nákup nebo do večerní restaurace je to tady všude dost z ruky. Po silnici je to k pláži...

Kefalonie 1- nejkrásnější pláže

Cefalonia Do sbírky jónských ostrovů /po Lefkádě, Zakyntosu, Korfu/ nám chybí navštívit další ostrov,  Kefalonia. Jónské ostrovy (řecky Ιόνια νησιά, italsky Isole Ionie) je uskupení  řeckých  ostrovů. Severní část náleží ke stejnojmennému řeckému kraji, jižní část náleží k řeckému kraji Attika.  Skládá se ze sedmi velkých ostrovů / Korfu, Zakynthos a Lefkada...