Domů » Všechny destinace » Česká republika » Moravskoslezský kraj

Kategorie - Moravskoslezský kraj

Festival Ladná Čeladná 2019

Čeladná v srpnu Pátý ročník festivalu Ladná Čeladná, který je určen všem generacím a především rodinám s dětmi, se uskuteční 2. a 3. srpna v areálu Základní školy Čeladná. Mezi hlavní hvězdy festivalu bude patřit pražská hudební skupina Tata Bojs a známý písničkář a hudební skladatel Jaroslav Uhlíř s kapelou. Pro návštěvníky je během dvoudenního programu připraveno...

Hrad Sovinec

Zima na hradě Sovinec Při naší zimní cestě do Jeseníků jsme měly to štěstí, že byl v období od 26.do 30.12.  otevřen hrad Sovinec. Při vstupu na hrad plápolal oheň, bylo zde několik dobově oblečených chasníků i šlechticů a také desítka návštěvníků i dětí. Na výběr byla prohlídka pro dospělé a zvláśť pak pro rodiče s dětmi. Vybraly jsme první variantu. Průvodce nám...

Karlova Studánka

Lázně Karlova Studánka V Karlově Studánce jsme zastavily poprvé cestou na Praděd, na chatu Barborku. Výrazná dřevěná architektura s nadílkou bílého sněhu mě uchvátila. I když to nebylo v plánu, musely jsme zastavit. Nejdříve jsme ochutnaly zdejší pramen v pitném pavilonu a pak natěšené odešly do lázní, kde jsme se moc těšily na koupání v  termální vodě. Nový bazén s...

Petrovy kameny, Švýcárna – Jeseníky 3

Po červené na Švýcárnu a Petrovy kameny Nevím, zda je lepší se zachumlat do peřiny na chatě Barborce nebo vyrazit na Silvestrovský výlet. Nakonec zvítězí radost z toho, že venku krásně nachumelilo a byl by hřích toho nevyužít. Trochu stezku, že nemáme s sebou lyže, brzy rozežene všechna ta krása kolem Pradědu. Chata Švýcárna Prvním cílem je Švýcárna, je těžké...

Praděd Jeseníky 2

Na Silvestra na Praděd! Je poslední den starého roku. Být v Jeseníkách byl ten nejlepší nápad. Po celém území republiky hlásí inverzní deštivé počasí a tady nahoře je bílo a chumelí. Slunce jsme ještě neviděly, přesto je tady jako v Ladových pohádkách. Po snídani vyrážíme směrem na chatu Švýcárnu a pak ještě kus za ní. Dolů scházíme na Ovčárnu, tady je zase chata...

Horská služba hledá obyčejnou blondýnu – Jeseníky 1

Naplánovaný Silvestr v Jeseníkách máme už dlouho. Je pátek 28.12., když vyrážíme z Prahy. S Klárou máme sraz v sobotu na chatě Barborka v Jeseníkách. První noc spíme u Sábiných rodičů na Moravě. Tady je o nás luxusně postaráno, ráno po snídani jedeme směr Olomouc, dáváme ještě zprávu  Kláře, že sraz dnes platí. Počasí je hodně mizerné, zima a vlezlo. Máme dobrou...

BLÍŽÍ SE NEJVĚTŠÍ FESTIVAL DOBROČINNOSTI

MŮŽETE V TOM LÍTAT TAKY! XIII. ročník charitativního projektu nazvaného Advent plný KŘÍDLENÍ se uskuteční ve čtvrtek 29. listopadu od 15 hodin v multifunkční aule Gong v Dolní oblasti Vítkovice. Jde o unikátní projekt, který se rozrostl do festivalových rozměrů a který nemá v ČR obdobu. Během jediného dne se představí 50 neziskových organizací z celého...

Jeseníky s dětmi

Do Jeseníků jsem se s dětmi vydala letos už podruhé, protože rodinám s dětmi mají tyhle hory co nabídnout. Poprvé to bylo v květnu, kdy jsme už po cestě z Trutnova navštívili zříceninu hradu Litice a Tyršovu rozhlednu v Žamberku. Bydleli jsme (několik známých rodin pohromadě) v hezké chaloupce ve Velkém Vrbně. Autem jsme první den přejeli na vlakové nádraží do...

Skalka Family park – skiareál

První skiareál na Moravě s unikátní technologií Skalka family park si koncem listopadu jako první skiareál na Moravě a třetí v ČR pořídil unikátní technologii, která umožňuje výrobu sněhu i při plusových teplotách! Celý proces výroby sněhu probíhá zcela bez chemických přísad a při výrobě se používá jen čistá voda. Díky této technologii může Skalka přímo v Ostravě...

Meat Design Ostrava

Autorská tvorba, workshopy, projekce – 24. – 26. listopadu  V listopadu se do industriálního srdce Ostravy sjedou špičkoví produktoví designéři z České republiky, Slovenska, Polska a Maďarska. V dolní oblasti Vítkovic v areálu Dolu Hlubina se uskuteční další ročník prodejní výstavy MEAT DESIGN Ostrava. Prodejní přehlídka autorské tvorby se ponese v duchu...