• Články

Dolní Rakousy – Expedice jih 5

od • 27.10.2016 • Rakousko • Štítky:, , , , , , • zobrazeno 535 krát • 0 komentářů

Pohraniční město Gmünd

Na pár hodin jsme opustili Českou republikou a navštívili pohraniční město Gmünd v rakouské spolkové zemi Dolní Rakousy. Zaparkovali jsme kousek od podlouhlého náměstí Stadtplatz, jehož dominantou je bílá budova staré radnice sloužící jako Městské muzeum s expozicí z dějin města,

[Číst více…]

Návrat domů – Rakousko s Jéňou, část 8.

od • 8.9.2016 • Rakousko • Štítky:, , , , , , • zobrazeno 388 krát • 0 komentářů

Autobus nikde

Ráno vstáváme brzy. V 8:30 už máme sbaleno i se stanem. Bereme věci a sedáme si na kameny na břeh jezera. Snídáme piškoty s mlékem. Pak připlouvá kachní armáda, kterou si Jéňa udobřuje několika hrstmi piškotových drobků.

[Číst více…]

Achenkirch – Rakousko s Jéňou, část 7.

od • 6.9.2016 • Rakousko • Štítky:, , , , , , , , , , , • zobrazeno 573 krát • 0 komentářů

Vyrážíme na výlet

Vstáváme v 8 hodin. Celé údolí je ponořené v mlze. Nad ní už pomalu začíná vykukovat sluníčko. V obchůdku kupujeme mléko a snídáme ovesnou kaši a čaj a hříbkovou polévku a kafe.

[Číst více…]

Achensee – Rakousko s Jéňou, část 6.

od • 28.8.2016 • Rakousko • Štítky:, , , , , , , , • zobrazeno 580 krát • 0 komentářů

Opouštíme Kaserleralm

Dnes bylo v noci konečně teplo! Budím se po 6. hodině a začínám trošku balit věci, pak si jdu vyčistit zuby. Jéňu budím v 8 hodin. Snídáme jen čaj a kávu, a protože zjišťujeme,

[Číst více…]

Přehrada Schlegeis – Rakousko s Jéňou, část 5.

od • 27.8.2016 • Rakousko • Štítky:, , , , , , , • zobrazeno 804 krát • 0 komentářů

Probuzení s ovečkama

Vstávám zase brzy ještě před východem slunce. Beru foťák a jdu ven. Slunce začíná pomalu ozařovat vrcholky hor. Jdu až nad stádo oveček. Chvilku na mě zírají, některé ze mě doslova strachy čůrají a pak na povel hnědé ovce utíkají výš,

[Číst více…]

Zdolali jsme Schönbichler Horn! – Rakousko s Jéňou, část 4.

od • 26.8.2016 • Rakousko • Štítky:, , , , , , • zobrazeno 732 krát • 0 komentářů

Svítí sluníčko!

Noc byla zase chladná. Několikrát se budíme. Opět vstávám před 6 hodinou. Hned se dívám ze stanu, jak to vypadá s počasím. Hurá! Úplně modrá obloha a k tomu ještě krásný východ slunce.

[Číst více…]

Alpenrose Hütte – Rakousko s Jéňou, část 3.

od • 25.8.2016 • Rakousko • Štítky:, , , , , , , • zobrazeno 492 krát • 0 komentářů

Kravský orchestr

Vstávám brzy, ještě před 6 hodinou. Přes noc bylo chladno, ale vzhledem k hnusnému počasí a blízkosti ledové řeky, se není čemu divit. Beru si termo vložku do spacáku a Jéňu přikrývám svým spacákem.

[Číst více…]

Kaserleralm – Rakousko s Jéňou, část 2.

od • 24.8.2016 • Rakousko • Štítky:, , , , , , , • zobrazeno 523 krát • 0 komentářů

Cesta do Mayrhofenu

Na Hlavním nádraží v Innsbrucku jsme z autobusové zastávky asi za 3 minuty. Rovnou jdeme koupit lístky na vlak do Mayrhofenu (7,10€/os). Za 10 minut už sedíme ve vlaku. Ve vlaku se občerstvujeme toustama a při pohledu z okna se „modlíme“ za hezčí počasí.

[Číst více…]

Cesta do Innsbrucku – Rakousko s Jéňou, část 1.

od • 23.8.2016 • Rakousko • Štítky:, , , , • zobrazeno 1 034 krát • 0 komentářů

Innsbruck

Zbývá necelá hodina do odjezdu. Ještě chvilku zmateně pobíháme po bytě a snažíme se zjistit, jestli nám něco nechybí. Snad ne… Nandáváme batohy a připravujeme se k odchodu. Jde se s námi rozloučit Jéňův tatínek.