Kategorie - Belize

Guatemala a Belize 7 – Semuc Champey

Semuc Champey Celou noc lilo, ale ráno se to zdálo celkem v pohodě. Dali jsme si snídani na hotelu a v 9:30 hod. nasedli na lodičku, která nás měla dovézt do Rio Dulce (110Q/osoba). Po nezbytném tankování (vždycky všichni tankovali teprve, až když byli nastoupení pasažéři a vyráželo se na cestu) jsme se vydali na 1,5 hodiny dlouhou cestu. Během chvilky začalo pršet...

Guatemala a Belize 6 – Tobacco Caye

Tobacco Caye – Belizský bariérový útes Na autobusák jsme další den dorazili v 7:20 hod. a za pět minut na to nám už odjížděl autobus do Belmopanu (4 BZD), kde jsme vystoupili po hodině jízdy a během 10 minut už seděli v dalším autobuse do Dangrigy (7BZD). Na pobřeží nám to trvalo 2 hodiny, ale cesta utekla v pohodě, protože jsme každý pro sebe měli dvousedačku...

Guatemala a Belize 5 – Tikal

Tikal Budíček byl už ve 4 hodiny, protože nás měl ve 4:20 hod vyzvednout před hotelem bus. Nakonec jsme z Flores odjížděli do Tikalu až v 5 hod. Po hodině jsme dojeli k bráně, kde jsme si koupili lístky do Tikalu (museli jsme ukázat pasy, 150Q/osoba), pak jsme pokračovali autem ještě 25 minut a odtud už si každý po parku chodil, jak se mu zlíbilo. Nachodili jsme asi...

Guatemala a Belize 4 – Flores

Volcano Pacaya tour a cesta do Flores V 6.30 hod. nás nabral minibus a s dalšími 4 turisty jsme vyrazili na Volcano Pacaya tour (90Q/osoba). Cesta do San Francisca de Solola zabrala 1 hodinu, další hodinu pak trval výstup do kopce, při kterém nás doprovázel průvodce (vstup 50Q/osoba). Kdo chtěl, mohl si pronajmout koně, aby ho většinu cesty vyvezl, ale z naší...

Guatemala a Belize 3 – Antigua

Budíček ve 3:30 hod. nebyl nic moc, ale nedalo se nic dělat, když jsme měli s průvodcem sraz už ve 3:45 hod. Naštěstí nás vyzvedl v hotelu, tak jsme nemuseli nikde sami bloudit. Provedl nás městem až k chickenbusu. Chickenbusy jsou staré americké autobusy pestrobarevně pomalované a jméno jim kdysi dali turisté, kteří byli překvapení, když viděli místní obyvatele, jak...

Guatemala a Belize 2 – Lago Atitlán

Lago Atitlán Odlet z Prahy jsme s Lubošem měli v 10:45 hod., přičemž Miloš s Martinem byli tou dobou už cca 3 hodiny na cestě. Do Frankfurtu jsme letěli s Lufthansou, která cestu kooperovala s United. Cesta do Německa trvala asi hodinu a poté, co jsme si dali v letištní hospůdce „wurst“, odletěli jsme ve 13:20 hod. do New Yorku. Tam jsme přistáli po 8,5 hodinách a...

Guatemala a Belize 1

Protože jsme už dlouho nebyli na americkém kontinentu, chtěla jsem tentokrát navštívit některou ze zemí v této části světa. V září jsme se proto rozhodli pro Guatemalu s tím, že na pár dnů zavítáme i do Belize. Z různých informací na internetu se mi zdálo, že tyhle země mají turistům co nabídnout, protože jsou hodně různorodé a na každém kousku najdete něco úplně...

MEXIKO, GUATEMALA,HONDURAS, BELIZE 14

Belize, ostrov San Pedro – loučení, nejdražší internet světa a zpáteční lístek na nic… Vstávám brzy. Chci vidět východ Slunce ! Bohužel jsou mraky. Odpočíváme u hotelu a opalujeme se. Vypadáme legračně, černé ruce, obličeje a opálené pásky od sandálů. Jinak jsme bílé jako sníh. Ve 12 hodin se jdeme schovat domů a přepíráme, rovnáme si věci. Píšu domů...

MEXIKO, GUATEMALA,HONDURAS, BELIZE 13

BELIZE – ostrov  Caye Caulker  a bankovka s portrétem  anglické královny. Protože jsme se včera hodně nachodily, usnula jsem jako špalek. I číhající pavouk, jak říká Janka španělsky „aranka“, mi byl ukradený. Neslyšela jsem budík a to se mi nikdy nestalo. Vstaly jsme před 4 a v 5 nastupujeme do busu. Padla mlha, Janka spí. Nekonečná cesta a pěkně to drncá...