Thajsko, Kambodža, Laos, Vietnam s dětmi

Domů » Všechny destinace » Zahraničí » Asie » Thajsko » Thajsko, Kambodža, Laos, Vietnam s dětmi

Chiang Rai.

Odjíždíme taxíkem z hotelu Avana v Bangkoku na letiště a ve 14.30 přistáváme v CHiang Rai. Dle tištěného průvodce vybíráme hotel Kruhy Thong. Ubytováváme se. Jediné v čem průvodci dáváme za pravdu je, že jsou pokoje prostorné. Špinavé stěny, vybavení a postele hrůza. Dáváme tátovi ultimátum, že to do zítra vydržíme, ale ne déle. Vytahujeme své spacáky a polštářky.

Chiang Rai – cestování s dětmi

Okolí nás taky nenadchne. Sárku bolí hlava a trpí. Náladu ji zvedne až návštěva masáží. Obě holky se chechtají a jsou v transu. Nechce se nám do hotelu a tak ještě jdeme na večerní bazar. Překrásné rukodělné výrobky horských kmenů, hedvábí, šály, šperky, čepice, hodinky, přehozy…Je nám líto, že si nemůžeme něco koupit. Máme před sebou dlouhé dva měsíce a batohy plné. Kolem půlnoci uléháme.

chiang rai – cestování s dětmi

22.12.

Honza spí dobře, já a holky nezamhouříme oka. Před okny je parkoviště a neskutečný rámus. Ráno se stěhujeme. Vybíráme pěkný hotel a přemýšlíme, že tady oslavíme i vánoce , které jsou za dva dny. Stylové pokoje, krásná koupelna. Děti baští pizzu a my naše oblíbené thajské krevety s kari a se zeleným pepřem. Najímáme tuk–tuk a vyrážíme na celodenní výlet do blízkého okolí. Navštívíme krásný pohádkový palác Wat Rong Khun – nekonvenční moderní budhistický chrám a kohoutí zápasy .

Večer se těšíme na bazar, na pódiu je pestrý program. Opět obdivujeme nejenom překrásné výrobky , ale ochutnáváme různé speciality podávané na ulici. Se zájmem posloucháme kapelu hrající i nám známe rokenroly. Večer usínáme ve voňavých pokrývkách. Chiang Rai se nám nelíbí a tak měníme narychlo plán a jsme rozhodnuti, že ráno se posuneme na thajsko – laoskou hranici.