Thajsko, Kambodža s dětmi

Domů » Všechny destinace » Zahraničí » Asie » Thajsko » Thajsko, Kambodža s dětmi

Přístav  Pak Bara – loučení se souostrovím Tarutao

Večer jdeme ještě na rybí hostinu do super restaurace na druhé straně ostrova. Sedíme na bělostné pláži, na všech stolech blikají malé lucerničky. Jako menu vybíráme obrovské krevety dělané na různé způsoby. Sárka si dává raději opodál svoji oblíbenou pizzu. Večeře je skvostná. Krevety ochucené vonícími bylinami a omáčkami prolnuté  sladěnými vůněmi. Jdeme osvětlenou pláží, přecházíme do džungle,  na cestě  potkáme překrásného suchomilného kraba.Vypadá jako robot  Emílek. Sárka znavená ihned usíná. Loučíme se s Mílou a jdeme také na kutě.

20.1.

A zase balení. Je konec. Věci se rozmnožily a stěží dobalujeme. Jdeme do restaurace, srovnáváme účty , a loučíme se. Nechce se nám a loučení nám opět vhání slzy do očí. Přichází náš milý Sipe a odnáší batohy na loď . Alena s Ivanem nás doprovází k lodi. Máváme a odjíždíme na velkou loď Feru. Loučíme se s ostrovem Ko -Lipe . Sbohem malý ostrůvku blízko Malajsie.

Tarutao

Těšíme se , že ještě chvíli můžeme užívat mořského vánku a pozorovat překrásné  thajské moře. Usedáme na příď , je to nádhera. Zastavujeme ještě  na známém ostrově pirátů Tarutau . Kolem lodi se shlukují stovky obrovských medúz. Později se  musíme schovat před zrádným sluncem.

Pak Bara  – přístav , který jsme již několikrát navštívili,  a odtud vedly naše cesty po souostroví Tarutao. Nasedáme do minibusu do Trangu. Poslední jídlo v naší rohové hospůdce a pak už přijíždí vlak , který nás veze do Bangkoku.Vagón je plný. Sárka už se nemůže dočkat až ji rozdělají postel. Je to trochu komplikované, protože spíme všichni nahoře a jsme trochu promíchaní s Thajci. Uléháme, Honza je více skrčený , ale jinak noc je v pohodě. Ráno se nekonečně táhne a chceme být už v Bangkoku

21.1.

V 9.30 v typicky nedýchatelném Bangkokském vzduchu si objednáváme taxíka a odjíždíme do hotelu. Máme vše domluvené, protože Karel s Pavlou nám vše zařídili. Ubytováváme se a potom vyrážíme na nákupy. Jsme nedaleko obchodních center , kde jsme byli loni a tak nadzemní drahou jedeme do našeho známého  obchoďáku. Není mnoho času a je to únavné. Uleháme do postele .

22.1. Přijíždí taxík a odváží nás  na letiště. Je ošklivé počasí a prší. Nasedáme do obřího ruského letadla a hurá domů.

23.1.Praha – Ruzyně

Ajka, Terka  a osmák degu v kleci. Hezké přivítání !Terka s sebou vláčí klec a v ní zvíře s dlouhým ocasem. Dárek od Ajky k vánocům. V Česku ještě letos nebyla zima. Počasí si na nás počkalo. Druhý den máme na zahradě 20 cm sněhu. Sníh napadl  letos poprvé.  Zavřeli letiště v Praze , Moskvě,Vídni… . Kalamita.