Dobré ráno, BAGANE! MT 21

Domů » Všechny destinace » Zahraničí » Asie » Myanmar /Barma/ » Dobré ráno, BAGANE! MT 21

Je tma, když vylézáme s čelovkami na pagodu. Je to dobrodružné, jenom doufám, že někde nezakopneme, když ani nevíme kam lezeme. Je chladno a zatím jsme tady sami. Když se blíží východ slunce, přidává se k nám několik dalších turistů. Očekávání je veliké.

příjezd do Baganu
východ Slunce Bagan

Bagan nás přivítá tou nejkrásnější scenérií jakou si můžete představit. V prvních chvílích ve tmě svítí jenom několik zlatých a osvětlených chrámů, probouzející Slunce však pomalu odkrývá jeden chrám za druhým. Paprsky, řezající do mlžnéhu oparu, vykouzlily kolem nás scénu hodnou Oscarovévého velkofilmu. Velkolepé !!!Jsme všichni unavení, po noční jízdě autobusem, loučíme se sympaťákem z Milána který bude po prohlídce města putovat dále směr Mandalay. Zůstáváme s Francouzi a Korejcem a taxíkem pokračujeme do jejich, 3 měsíce předem  objednaného,  ubytování. My ubytování nemáme.

Přijíždíme k hotelu THIRI SANDAR ROAYAL BAGAN GUEST HOUSE, Main Road, [email protected], tel 061-565069-65198/ kontakt  je  pro ty, kteří také mají špatnou zkušenost se sháněním ubytování v Barmě/. Máme štěstí mají 1 volný pokoj a tak na tři noci máme střechu nad hlavou, 30USD i se snídaní / 1 noc. Hotel je slušný, snídaně dost mizérie, ale my jsme spokojení. Jsme na dobrém místě a podle informací jiných turistů není tak úplně jednoduché sehnat narychlo ubytování v Baganu za slušnou cenu. Hned naproti v ulici jsou malé restaurace, kde dobře vaří.

Klíče od pokoje dostáváme po 12.hodině a na tři hodiny tvrdě usínáme. Navečer pak mírně mapujeme okolí, na příští den zajišťujeme půjčení moderních elektrokol. Stíháme ještě západ slunce u řeky Ayayarwady v Baganu a nesmírně se těšíme na prozkoumání města další den.