Sloni na Khao Lak

Domů » Všechny destinace » Zahraničí » Asie » Thajsko » Sloni na Khao Lak

Sklenka dobrého červeného nechá zapomenout na příhodu s hadem. Následuje lenošení a objevování dalších pláží za horizontem. Tady je už i více živo, přibývá lidí i resortů. Jdeme dlouhou procházkou po pláži až k černé  kamenné hradbě, která silně kontrastuje s bílým pískem. Je úžasné pozorovat neskutečné obrazce, které začínající příliv tvoří mícháním barevných vrstev písků. Zkoušíme se v té míchanici dále od břehu i vykoupat. Ale máme trochu pocit, jestli sem nejdou splašky z blízkých  resortů. Raději vylézáme a přesouváme se na krásné koupání do naší laguny.

Večer jedeme zase pro led a zásoby do naší úžasné bednolednice. Jedeme na motorce a cestou  zastavujeme  v restauraci. Dáváme si modrého kraba a skvělou thajskou rybku. Čekali jsme dlouho, ale trpělivost se vyplatila. Jídlo bylo skvělé. Je večer, pohled s terasy na horizont, kde se Slunce dotýká mořské hladiny, a jdeme spát.

Sloni na Khao Lak

Pravidelné ranní osvěžení a plavání v moři ukončíme báječnou masáží na břehu. Další ráno se těšíme na koupání  se slony. Jsme v palmovém háji. Je  tu několik slonů a jenom já a Honza. Trochu mám strach z těch sympatických obrovských kolosů. Je tu úžina, která se vlévá do moře. Sedíme na břehu a kocháme se. Přícházejí mahuti, pánové a ošetřovatelé, kteří odvádějí slony do řeky. Sloni se noří do vody. Představení není veřejné a je jenom pro nás.

pozorování slonů ma Khao Lak

Mahuti  drbou  slonům mokrou vrásčitou kůži a sloni slastně troubí a frkají vodu. Náramná podívaná, nesrovnatelná se zážitky na pláži, kde denně potkáváme slony s turisty. V Thajsku jsme se setkali se slony na severu u  Chiang Mai v Chiang Dao  a ve vnitrozemí v Národním parku Khao Sok.  I tady to byly programy pro turisty.Vydržíme hodinu a vracíme se do resortu.

sloni

Dnes přiletí naši kamarádi a tak se musíme náležitě připravit. A jsou tady, Alena a Ivan,  Trochu znavení po dlouhé cestě a my natěšení, v Asii jsme už skoro dva měsíce a tak je co vyprávět. Večer trochu slivovičky, také trochu moravského vína a je půlnoc. Další tři dny probíhaly dost podobně, ranní plavání jsme zdvojnásobili, skvělé thajské jídlo,papaya salát…večeře na pláži. Blíží se  konec a náš návrat domů. Musíme ještě stihnou nějaký výlet a tak  volba padla na perlovou farmu, která je kousek za Khao Lak, návštěva Národního parku i vodopády.