Thajsko a Vietnam 13 – Koh Lipe

Domů » Všechny destinace » Zahraničí » Asie » Thajsko » Thajsko a Vietnam 13 – Koh Lipe

Šnorchlování – ostrůvky kolem Koh Lipe, NP Tarutao

Máme na dnešní den objednanou loď a zaplacený výlet.  Kolem 10. hodiny vyrážíme na šnorchlování. Loď připlouvá na naši pláž, Sympatický Thajec má sebou svého synka, nikdo jiný s námi nepluje, hurá!.

šnorchlování kolem Koh Lipe

Připlouváme k prvnímu ostrůvku Koh Rawi. Loď společně, s dalšíma dvěma,  kotví kousek od břehu. Máme tady domluvenou necelou hodinu. Pod vodou je to nádhera, jsou tu korály a konečně i nějaký ten život. Krása.

Rawi- šnorchlování kolem Koh Lipe

Další zastávkou je ostrov Koh  Adang. Zapomněly jsme vstupní lístky do NP a nechce se nám platit znovu /vstup je 200 BTH/osoba/. Domlouváme se s naším lodivodem, co dělat.   Zastavuje kus od hlavní pláže, která je stejně plná lidí, na krásném místě pod stromy s bílým pískem a průzračnou vodou.  Hned nad pláží je džungle. V ceně lodi je i jídlo a tak sedáme na břeh a chceme se najíst, když se na nás z lesa vyřítí několik uječených opic s vyceněnými zuby.  Moc přátelsky tedy nevypadají!Lodivod s dalšími Thajci je zahánějí do džungle, raději kolem nás dělají domobranu, aby nám opice neublížily. Procházíme po pláži a koupeme se v teplé vodě.

KOh Adang – šnorchlování kolem Koh Lipe

Na moři

Pokračujeme na další potápěcí místo.  Je tu více lodí. Pod vodou to vypadá docela dobře, akorát se mi zdá  voda tak zvláštně zakalená. Holky jsou o kus dále. Před brýlemi se mi zjeví takové divné chuchvalce. Hned mi to dojde, MEDÚZY,  a tak plavu rychle k lodi. Vylézám a křičím na holky ať jdou ihned z vody, neslyší!  Ale během pár minut také rychle plavou k lodi. Všechny jsou požahané, nejvíce asi Terka. Uf.

šnorchlování kolem Koh Lipe

Plujeme na další pěkné místo, já a Terka nemáme chuť se už nechat požahat a tak do vody skáče jen Ajka se Sárkou.

Květy

Plujeme kolem pobřeží a pomalu se vracíme zpět. Na jedné maličké, odlehlé pláži s kamenitým břehem požádáme lodivoda, aby zakotvil. Házíme do vody popel a velké  nádherné květy se vznáší  na hladinu. Nad námi krouží velcí ptáci, slzíme a loučíme se …Tady jsi to měl, Honzo,  moc rád!

Sbohem

Mořský vánek nám vrací radost do tváří . Vracíme se na naši pláž.