Thajsko a Vietnam 20 – Autem do Bangkoku

Domů » Všechny destinace » Zahraničí » Asie » Thajsko » Thajsko a Vietnam 20 – Autem do Bangkoku

Půjčení auta v Thajsku

Ráno si dáme ještě snídani s výhledem na moře v našem resortu Wiev terace. Ještě si jdeme prohlédnout krevetí farmičku, která je přímo v resortu.Pak už přijíždí rikšák a míříme do přístavu. Loučíme se s ostrovem Koh Pu. Tím končí naše cestování po ostrovech a čeká nás už jen cesta autem z Krabi do Bangkoku. Užíváme mořského vzduchu a popravdě se nám ani moc z tohoto ostrova nechce. Mohly jsme zde zůstat déle, ostrov jsme ani nestihly celý prozkoumat a pohoda a klid od turistů, to už se moc na thajských ostrovech nevidí.

Malým thajským busem  / dohromady 400 THB/ odjíždíme z přístavu Khlong Khanan  na letiště v Krabi.  Auto máme objednané. Trochu se vloudila chybička, auto by mělo být až zítra, ale nakonec to nějak dopadlo a my dáváme bagáž do auta a vyrážíme.

Půjčení auta

Půjčení  auta v Thajsku od jedné půjčoven na letišti v Krabi  je stejné jako v jiných zemích. Auto máme půjčené na týden a  budeme jej  vracet  na letišti v Bangkoku, tím se celková cena o něco zvýší. Jsme 4 a tak je pro nás vozidlo ideální. Určitě příště budeme více dbát na důkladném pročtení pojištění. Při  vrácení  nám naúčtovali dost velkou částku za poškození disku kola i když jsme trvaly na tom, že chceme být pojištěné na vše a na nějaké výjimky jsme nebyly upozorněny. Řídí se vlevo. Navigaci jsme si nezapůjčily a tak některé úseky cesty do Bangkoku jsou docela dramatické. Naviguje Terka a není to úplně jednoduché.

Než se pojedeme ubytovat, tak si ještě uděláme malý výlet v Krabi.

Fossil Shell Beach Krabi

Vybrali jsme tuto pláž s přáním , aby jsme se tady mohly vykoupat. Vstupní poplatek 200 BTH, proto , aby jsme mohly shlédnout fosilní pláž , se nám však opravdu nechtěl platit a tak jsme pokračovaly dále. Ani celkově se nám tady nelíbilo.

Pláž u Cha cha hotelu

Zastavily jsme u silnice, prošly  resortem u Villa Cha-Cha a  došly na pláž  Ao Nam Mao Beach. Resort krásný, moderní a asi hodně drahý.  Je odliv a tak voda je zakalená a nepříjemně teplá. Trochu se smočíme, ale rozmazlené průzračnou vodou na ostrovech, to vzdáváme a pokračujeme dále. Holky někde zahlédly, že se tady jezdí na koních a tak je rozhodnuto!

Horse Riding Club

Asi  po 15 minutách zabočujeme vpravo k Horse Riding Clubu. Je tu malý statek, několik koníků a vedro.  Terka s Ajkou si platí vyjížďku na pláž na koni /1 hodina 1000 BTH/ 1 osoba/. Jdeme za nimi na pláž s přáním, že se vykoupeme, ale tady je úplně mělko a není se moc kam schovat před horkem. Chvíli pozorujeme holky na koních a pak se vracíme do statku, kde si lehneme na lavice, posloucháme mluvícího papouška, od majitelů dostáváme vodu na pití a čekáme až se holky vrátí.

Ptáme se majitelky na nějakou dobrou thajskou restauraci. Máme hlad. Odvede nás do „své“ hospody a je to dost hrůza. Pak už pokračujeme do našeho  hostelu Holiday Station Hostel Krabi.