Slavná Play Colorada Venezuela

Venezuela 18

Slavná Play Colorada

27.10.2012 Jen co příliv umožnil vyjít z posady, šly jsme se podívat do rybářského městečka Santa Fe na rybí tržnici. Je to jen pár minut od posady. Rybáři právě připluli v loďkách a vykládají své úlovky. Ryby se hned prodávají a čistí. Stojí tu i chladící auta plná ledu. Na zemi bláto a  všudypřítomný zápach ryb.

úlovek

O dvě ulice dál je tržnice, tentokrát s potravinami a hlavně s ovocem a zeleninou. Mezi stánky je i holič.

Zátoka Mochima

Zajdeme si do našeho baru na snídani a pak vyplouváme lodí na projížďku po ostrůvkách. Zátoka Mochima je opravdu skvostná, ale je bohužel víkend. Náš lodivod se jmenuje Sergio. Je milý a hlavně dodržuje domluvený čas. Hlava na hlavě na maličkých plážích.

Jedeme asi 30 minut  k ostrůvkům La Piscina a Los Venados. Někde jsme zastavili, nevím který to byl ostrov. Půl metru pláže, když přijde vlna, židličky se pod námi boří do písku.  Jsou tu tři restaurace a stolečky se slunečníky. Není tu jiný stín než pod slunečníkem. Zabereme tedy slunečník a dvě plastové židle. Za chvilku si chlápek přijde pro peníze za nájem. Řekl si o víc jak 10 dolarů. Pokud by jsme peníze měnily v bance, tak 40 dolarů. Je tu hlava na hlavě a opět všichni stojí celý den ve vodě a pijí. Občas zastaví u břehu jachta. Jachtaři si kupují od rybářů ryby, pečou si je přímo na jachtách na grilu a samozřejmě nechybí řev salsy. Koupat se tu ale dá. Nejlepší jsou ovšem rybáři.

Playa Colorada.

Playa Colorada

Odpoledne přijíždí Sergio a odváží nás na slavnou Playa Colorada. Pláž je opravdu krásná a oranžová, lemovaná palmami. Koupeme se skoro do setmění a hrajeme si s dětmi. Obloha se zatáhla a začalo hřmít. Sergio pro nás raději přijel a odvezl nás do posady. Zašly jsme ještě do tržnice a koupily si jogurt a housky k večeři. Cestou domů se na nás nalepil nějaká ožrala a nemohly jsme se ho dlouho zbavit. Sedíme na naší terase, strašně silně prší. Rychle se setmělo. Není už dusno a dá se trochu dýchat. Je příjemný večer.