Venezuela 16

Symbol Caripe

Původně jsme chtěly dnes odjet na pobřeží, ale tak se nám tady zalíbilo, že jsme se rozhodly tady zůstat ještě jednu noc. Ráno jsme se vymýšlely další směr cesty. Nakonec jsme se rozhodly opět pro Národní park Mochima, ale z jiné strany. K tomu až později. Zašly jsme si na snídani do naší oblíbené restaurace na bagetu a džus. Procházíme se po městečku Caripe  a jdeme se hlavně podívat k obrovské soše s Lelekem  jeskyním – guacharo. Rozpětí křídel je 10 metrů.

socha  – Lelek jeskyní (guacharo)

Lelek jeskyní (guacharo) symbol Caripe

Městečko je malinké, je tu jeden kostek, pěkně upravené domy a čisto. Zajdeme si na místní specialitu jahody s krémem„Fresas con Crema“. Na oběd a na internet. Prohlížíme si stánky s ovocem a zeleninou. Stojí tu moc krásná holčička. Janka obdivuje staré americké káry.

americké cáry v Caripe

Odpoledne si jdeme na dvě hodinky zdřímnout. To tu ještě nebylo. Paní recepční nám objednala ranní bus na zítra. Zašly jsme si ještě jednou k té paní, co nám včera prodávala mandarinky. Měla kakao udělané do takové hrudky. V celé Venezuele jsme nenašly vhodný dárek co koupit přátelům, tak jsme si každá koupila balíček kakaa a kávu z domácí výrobny. Paní se s námi rozloučila polibkem na tvář.