Kolumbie – cestopis 5

Domů » Všechny destinace » Zahraničí » Jižní Amerika » Kolumbie » Kolumbie – cestopis 5

BARICHARA a když je mrtvý škorpión živý.

8.4.2013

Ráno jsem našla v koupelně na podlaze škorpióna.  Myslela jsem, že je mrtvý a chtěla jsem ho vyfotit, to jsem rychle uskočila, když se rozeběhl. Petr chodil v noci po tmě na záchod bos, měl štěstí, že na něj nešlápnul. Všechno jsme raději přebalili a vyklepali si boty. Chtěli jsme si nafotit vesnici ještě předtím, než se lidé probudí. V šest tedy jdeme ven. Je tu opravdu moc pěkně, klid a naprostá pohoda. Domy v obci jsou ve španělském koloniálním stylu. Úžasné balkóny, oblouky, dveře, dlážděné majestátní náměstí. Jsme ve výšce2 128 m.n.m, je tu příjemné klima.Vrátili jsme se do hotelu a dali si snídani. V pokoji jsme pak na 2 hodiny tvrdě usnuli.

Když jsme se prospali, jdeme na nádraží směr Tunja. Jedeme 45 minut a na nádraží si kupujeme pití, přestupujeme na bus směrem Barbarossa. Další 3 a půl hodiny. Město nic moc. Děvčata tady nosí děsně vysoké podpatky. Je to divná móda, když vidím ty chodníky. Cesta byla pohodlná, za řidičem bylo trochu víc místa na nohy. Další 2 hodiny do San Gil. Řidič staví na oběd a taky konečně na WC. Petr si nic nedal, já polévku. Vaří tu jen jednu, stále to samé. Trčící kost z vývaru s bramborou. Krajina je tu zelenější, občas vidíme řeky. Najednou si Petr uvědomil, že kluk, co u něj seděl, tam už není, ale jeho batůžek na sedadle zůstal. Šel za řidičem a vrací mu batůžek. Řidič to hned otáčí a pro kluka se vracíme. Cesta vůbec neutíká, jsme zaseknutí v zácpě. Večer v půl páté jsme konečně v San Gil. Celý den na cestě.

Kolumbie Barichara, cestopis
Barichara

Kupujeme lístky do Barichara, cíl naší cesty. Už jen 45 minut a jsme v cíli . U zastávky vlezeme do prvního hostelu, co najdeme. Jmenuje se Aposentos. Zašli jsme do restaurace na kuře. Byla to restaurace s galerií a všude visely obrazy od Fernanda Botera. Petr se konečně poprvé normálně najedl. Už bylo pozdě jít ven, byla tma. Prohlídku necháme na zítra. Sedli jsme si před pokoj na zahrádku, dopisovala jsme zápisky a prohlíželi jsme, co jsme nafotili. Nedalo nám to, a jdeme si prohlédnout náměstí ve tmě. Je tu pěkně nasvícený kostel na náměstí.