Kemp BEZDREV

Je už  pozdní odpoledne a je čas se ubytovat. Právě míjíme kemp Bezdrev a jdeme zkusit  se ubytovat. Vcházíme jednou z bran, u pokladny sedí paní, která se viditelně nudí. Podá nám klíče , dá pár informací a pošle nás se podívat na dvě volné chatky. U vstupu je krásně posečená louka a sympatický stánek s občersvením. Procházíme kolem plných chatek , na břehu se houpají loďky a pár nahozených prutů čeká na tučnou večeři. My nejsme kempíci, ale jedna noc by tady nemusela být špatná. Voda se zdá čistá a rybník je v krásné přírodě.

Jdu ještě zkontrolovat , pro mě asi nejdůležitější  objekt a to jsou toalety. No, a dojdu jenom na kraj a bohužel zápach je takový , že dál ani nevstoupím. Možná, že jsou čisté….ale

Škoda , myslím, že jsme zde mohli strávit hezký večer. Vracíme klíče a s poděkováním se loučíme.

Tak snad příště.

Bezdrev – je zde možné stanovat, zaparkovat karavan, je zde 40 chatiček. Poloha kempu v blízkosti zámku  i ZOO Hluboká dovoluje i při nepřízni počasí vyrazit na pěkný výlet. Bezdrev je turistickým a sportovním střediskem. Na Bezdrevu se konají tradiční jachtingové závody (od roku 1951).

Bezdrev patří mezi největší rybníky v České republice (3.místo), a v produkci ryb se řadí na místo první. Byl vybudován v letech 1490-92  známým stavitelem rybníků  Viléma z Perštejna. Byl vybudován na Netolickém potoce.

BEZDREV

Bezdrev leží v okrese České Budějovice v Jihočeském kraji., vzdálen 4 km západně od Hluboké nad Vltavou. Vodní plocha má rozlohu450 ha a leží ve výšce 381 m nad mořem. Kolem dokola  měří rybník něco přes 18 km. Hráz je dlouhá 400m a vysoká téměř 8 m, v některých místech je rybník hluboký až 7 m. Žije zde hlavně kapr, ale i štika, amur , lín a sumec.