Ostrov Fuerteventura 3 – Popcornová pláž

Domů » Všechny destinace » Zahraničí » Evropa » Španělsko » Fuerteventura » Ostrov Fuerteventura 3 – Popcornová pláž

Coralejo

Ráno po snídani vyrážíme  autobusem č. 6 do Colarejo. Cena jízdenky je 1,4 EUR a cesta trvá asi 15 minut.

Kanárské trhy

Chceme dnes jít na trhy o kterých nám řekla Kristína. Jdeme do města, na trhy to je od autobusové zastávky pěšky pár minut. Po městečku jsou v uličkách stánky, kde místní umělci prodávají šperky, háčkované kabely, kosmetiku a další.

Kanárské trhy Coralejo

Na malém náměstíčku , kde je spousty kaváren a restaurací,  hraje živá hudba. Společně s místními si to užíváme my a stovky turistů. Příjemná atmosféra i teplé paprsky dovolují si dát studené pivo, poslouchat a relaxovat.

U stánku se ještě pozdravíme s Kristínou, stánkaři už pomalu balí a my pokračujeme směrem k moři. Rády by jsme došly  na „popcornovou pláž“, která je od centra směrem doprava. Na malé pláži jsme asi za 20 minut.

popcornová pláž Coralejo

Popcorn Beach

Popcornová pláž  se nachází  u přístavního městečka Corralejo v severní části ostrova Fuerteventura. Místo písku zde najdete sněhově bílé kamínky, které svým tvarem připomínají popcorn. Jde o malé fosilie bílých řas, které pokrývají velkou část pobřeží. Tyto mořské řasy se nazývají rodolity a přestože mají zpočátku červenou barvu, časem zbělají. Je to  jedinečný přírodní úkaz, kamínky je z pláže přísně zakázáno odnášet.

Na pláži je docela dost lidí, je tu pěkný výhled na oceán, na přístav. Moře je tady modré , postupně se měnící na temně modrou. Pozorujeme barevné kity i kajtující borce. Z přilehlého baru hraje pohodová muzika a je tu moc pěkná atmosféra. Do vody se musí opatrně, je tu dost kamenů, ale voda je báječná.

popcornová pláž Coralejo

Po příjemné koupeli jdeme ještě dále od města po břehu. Před námi se otevírá nádherný výhled na moře a ostrovy. Ve vlnách jsou desítky surfařů.  Barevné tečky nořící se chvílemi do vody, znova se vynořující. Je zde několik surfových, windsurfových a kitových škol. Dojdeme až k pláži Vista Lobos. Vlny jsou dost divoké a tak oceán tady přenecháme surfařům.

Pláž Verilitos

Jdeme zpět na popcornovou pláž, ještě jedno vykoupání a pak pokračujeme na pláž Verilitos do Coralejo. Míjíme luxusní apartmány s krásnými výhledy. Verilitos je písečná městská pláž, poblíž jsou bary, např. Vaikiki  a je to blízko do města.  Jsme už vymáchané dnes dost a tak už do vody nejdeme a ani nás to nijak neláká.

pláž Verilitos Coralejo

Slunce zapadá a tak dojdeme až  do přístavu. Centrum města /původní, stará část/ je pak nedaleko, jdeme dlouhou ulicí, jsou zde obchody, restaurace, kde to po západu slunce  začíná ožívat.  Ve městě se také nachází vodní zábavní park Baku. Corralejo je příjemné město  a  je největším turistickým místem na severu ostrova.