Národní park  Ko Hong, výlet na 4 ostrovy

Domů » Všechny destinace » Zahraničí » Asie » Thajsko » Národní park  Ko Hong, výlet na 4 ostrovy

Na výlet 4. ostrovy kolem Yao Noi jedeme až zítra. Já se už nemohu dočkat, že si  za chvíli zajedeme do Green Coffe baru na úžasnou bagetu a výbornou kávu. Moře je teď na naší straně a tak hurá na pláž. V našem resortu Pasai, pak báječné dopoledne,  završíme výbornou rýžovou polévkou. Dnešní den je povinný ležing, drinking a pohoda. Večer si dáme jedno pivko, posedíme na verandě a brzy jdeme spát. Nastavujeme pro každý případ budík. Zítra nás čeká výlet na ostrovy, už aby bylo ráno !

Je 8 hodin, u recepce ani noha a tak je nám jasné, že nebude ani snídaně. Hledáme teda chlápka, který nám včera prodal výlet. Sedí na ulici a zubí se od ucha k uchu. No, problem! Uběhne další půl hodiny. Moře je daleko, Thajec nám na výlet přidává ještě 2 Thajky, ale cenu nesleví. Organizátor hrůza, no, hlavně, že má tři manželky.

No, konečně! Dobrodíme se mokrým pískem až k naší lodi.  První zastávka je blízký  ostrůvek. Romantika, krása. Stojí tady jedna plachetnice a jachta. Ostrý písečný val se vzdouvá nad průzračnou hladinu moře. Skáčeme do vody , je to slast a nádhera. Je příjemné, že jsme uprostřed moře a je tu písek.

ostrovy kolem Yao Noi

2.Ostrov Lading, Ko Law la Ding

Plujeme dál, začíná přibývat lodí i turistů. Loď zastaví u skalisek. 2.ostrov Lading / Ko Law la Ding /. My projdeme po pevnině ještě o pár desítek metrů a jsme na pláži.Tady jsou i záchody i stánek s pitím Baví nás sedět na dlouhé dřevěné zavěšené houpačce a pozorovat okolí. . Lidí více než je zdrávo, ale koupel je opět báječná

3.Ostrov Koh Hong, NP KOH HONG

Ko Hong, to je ještě vyšší level, a tak je nad slunce jasné, že tady to turisty přímo přetéká. U pontonového mostu stojí v řadách barevné thajské lodě a provoz je organizovaný. Místo je nádherné. Bílý písek a blankytná voda. Místo je označeno jako Národní park a pláž dostala v roce 2011 nejvyšší možné uznání 5* – exkluzivita. Takhle nějak si lidé představují tropický ráj. Až na tu masu lidí!! Nevím , co dříve , jestli se rozvalovat na bílém písku nebo užívat koupání. Vedle mne, dva sympatičtí Thajci, začínají připravovat pro „ své“ pasažéry hostinu. Na rákosovou podložku pokládají voňavá jídla, leští talíře i příbory pro deset lidí. Sbíhají se mi sliny a tak prosím o možnost si tu krásu aspoň vyfotit. Jsou milí,  němečtí turisté něco pojedí a zase mizí ve vodě.  Thajci mě oslovují, jestli nechci ochutnat, že toho hodně zbylo. Neupejpám se a s radostí nabídku přijímám. Báječná sticky rice i pro Honzu uzavírá báječné hody. Na pláži se píchnu o nějaký trn a roztrhnu si kůži na chodidle. Je tu i zdravotnická služba a tak dostávám desinfekci a náplast. Na ostrově jsou toalety, sprchy , občerstvení.

thajské pohoštění Ko Hong

Ve vodě nikdo není a vzrušené hlasy dávají tušit, že se něco děje. Na hladině se objevuje tělo a hlava nějakého predátora. Jsem docela ráda , že jsem na břehu, netoužím se s dotyčným zvířátkem potkat. Za velké pozornosti všech přeplouvá predátor  celou délku kolem pláže až mizí někde u pontonového mostu.

Ko Hong

Koupání  v pětihvězdičkové vodě nám už není dopřáno, naše dvě Thajky přicházejí  a dávají najevo, že loď je připravená k vyplutí a tak  plujeme dále. Z druhé strany ostrova  Ko Hong vplouváme mezi skaliska a jsme v laguně. Nádhera, šup a už jsme opět ve vodě. Koupání je opravdová  slast, ale musíme si pospíšit, čekají nás dle plánu ještě další ostrovy. Zvláštní je , že po pár minutách přistáváme na malém ostrůvku a je už vidět Yao Noi. Ti naši průvodci nás honí a to se nám nelíbí, o to více jsme naštvaní, že je  teprve 14 hodin a my přistáváme zpět na našem ostrově. Domluva byla taková, že budeme na výletě až do setmění a je organizace víceméně na nás! Výlet nebyl úplně levný a tak jdeme zapít žal do Green Coffe. Přesto jsme navštívili krásná místa   a u sklenky   červeného  rychle na nějaké chmury zapomeneme.

Navečer jdeme na dobrou rybku do nedaleké restaurace. U stolu sedíme s manžely z Frýdku – Místku. Žádná zábava to teda není a tak se loučíme a jdeme na kutě.