Thajsko a Vietnam 28 – Ze Surat Thani do Chumphonu autem

Domů » Všechny destinace » Zahraničí » Asie » Thajsko » Thajsko a Vietnam 28 – Ze Surat Thani do Chumphonu autem

Horké prameny

Vzdáváme koupání ve špinavém moři a budeme se snažit dnes dorazit až do Chumphonu. Cestou ještě odbočujeme k horkým pramenům. Je tu obrovské parkoviště a my jsme jediní návštěvníci. Není také jisté, že název  Sra Lang Bab je správný, tak je uvedeno na ceduli pod thajským názvem, ale jiné informace o názvu lázní jsme nenalezly.

Hot springs Phutthathat Satthamongkol

U stánku prodávají nějaké nápoje a suvenýry. Scházíme k bazénkům s horkou vodou. Venku je takový hic, že jen představa si ještě uvařit nohy, je děsivá.

Hot springs

Zkoušíme to a doufáme, že léčivá síla pramenů nás zbaví všech neduhů. Pokračujeme cestičkou k většímu jezírku /asi přírodnímu/. Tady už to vypadá sympaticky. Je zde i chajda s terasou, kolem jsou malé vstupy do vody a za přijatelného počasí to může být paráda se do  léčivé vody naložit. Za jezírkem se budují cesty, které vedou zřejmě k již postaveným bungalovům. My se vracíme zpátky.

Denně : 08.00 – 17.00

Adresa : Khao Than, Tha Chang District, Surat Thani 84150, Thailand

Jeďte po silnici 4011 mířící do okresu Chaiya. Na křižovatce s červeným světlem odbočte doprava a použijte silnici 4112 a pokračujte asi 6 kilometrů do okresu Khao Than.  Tady se nachází Phra Borommathat Chaiya

Hot springs Phutthathat Satthamongkol

Schody Dharma

Před parkovištěm je ještě obrovské kamenné schodiště, které vede asi do nebe. Nahoru vede 333 schodů, které se nazývají Dharma. Z vrchu je krásný výhled do krajiny i vodní kanál  /the Pune/. Pokocháme se výhledy a pak už sedáme do auta, do Chumphonu je to ještě daleko.

schody Dharma

Při zapadajícím slunci projíždíme džunglovým i kaučukovým  lesem. Padající světlo dělá krásnou scenérii v místě, kde je zřejmě malá farma na pěstování květin. Nádhera.

cesta do Chumphonu

Chumphon

Jsme ve městě, ale my bloudíme a nemůžeme najít sjezd k našemu vybranému hotelu. Je tu dost velký provoz a my se stále točíme v kruhu. Konečně. Máme štěstí,  protože majitelka právě odjíždí. Ukazuje nám pokoj, který je obrovský. Usmlouváme nakonec cenu na 800 BTH. V hotelu jsme samy. Dostaly jsme špatnou kartu na zamykání a tak riskneme, že necháme otevřeno. Chtěly jsme někam na masáž, ale nikde nic a tak dojdeme až k vlakovému nádraží. Odtud jsme před lety, po návratu z ostrova Koh Tao,  odjížděli na jih Thajska.

ubytování Chumphon

Jsme unavené a tak se těšíme do našich obřích postýlek. Dobrou.