Thajsko s dětmi 3

Domů » Všechny destinace » Zahraničí » Asie » Thajsko » Thajsko s dětmi 3

Ko Hai – hovínkový koridor

Snídáme v resortu na ostrově Ko Lanta. Kolem 9. hodiny pro nás přijíždí bárka. Nasedáme a k tatínkově radosti jedeme opět sami. Vyplouváme na moře, míjíme konec našeho ostrova a jsme na širém moři. Loď řídí dva thajští lodivodi. Loď je velice hlučná a plujeme kupodivu rychle.

Trosečníci na moři

Až do chvíle , kdy se ozve šílená rána ! Loď je totálně nepojízdná. Ne není to teroristický útok , ale zadřel se motor. Jsme trosečníci! Naši lodivodi přivolávají vysílačkou pomoc. Nedaleko se blíží loď s turisty.Voláme a máváme my day, my day….. Plují k nám a mají z nás legraci, jsme vysvobozeni a přestupujeme na jejich loď. Moc mile nás mezi sebe vítají.

JIžní Thajsko

Jedovatý had

1.ostrov : zastavujeme na první šnorchlování. Po velké námaze se mě podaří přemluvit Sáru , aby se šla na tu nádheru v moři podívat. Beru ji za ručičku a proplouváme mezi hejny rybiček. Pak nás volá táta a chce , abychom pluli za ním. Ukazuje nám v moři stočeného hada /víme, že je velice jedovatý/. Sárka plave úprkem k lodi. Od této chvíle ji do moře nemohu dostat.

Sára kapitánem

2.ostrov: potápím se s Terkou. Překrásně zbarvené rybky jsou jako v pohádce. Ježci na nás mrkají očkama. Hvězdice se elegantně nastavují na odiv . Je trochu chladno a tak se za chvíli vracíme na loď. Sárku pasujeme na kapitána , stará se o nás z lodi, podává ploutve , šnorchly. Trochu ji začíná bolet bříško.

Hovínkový koridor

3. ostrov: zastavujeme a dostáváme vesty. Sárka odmítá jít do moře. Je mi ji líto, kolem je několik thajských lodí, zůstávám s ní na lodi . Honza s Terkou skáčou s ostatními do moře a odplouvají. Mizí v jakési skalní jeskyni, kterou plují do laguny. Thajci na lodi připravují čerstvé ovoce a tak máme velký výběr. Já se cpu a Sárka na mě koulí očima a oznamuje mi, že chce ihned kakat.  Nevím, co dělat. Pak začíná drama! Povzbuzuji ji a říkám, skoč rychle do moře, nasaď ploutve a šup! Sárka se stydí a je jí do breku, beru ji za ručičku a postrkuji na vysuté schůdky. Sundej kaťata a honem do moře!! Chudinka na poslední chvíli to stihne. Vyručkuje zpět na loď. Thajci dělají, že nic nevidí a já dostávám záchvat smíchu. Kolem lodi se vytvořila plocha posetá malými hovínky. Ani za nic nechtějí odplout od loďky. V dálce už vidíme připlouvat turisty s Honzou a Terezkou. Představ, jak budou plout hovínkovým koridorem, nás nenechává klidnými. Ale příroda je mocná, je to neuvěřitelné, ale obrovská hejna rybiček si v rychlosti neuvěřitelně rychle pochutnává a během pár minut je moře čisté. Spiklenecky se Sárkou na sebe mrkáme a dusíme se smíchy. Plavci nám sdělují krásný zážitek. Propluli skálou a vypluli v překrásné laguně, lemované skalami a pláží zasypanou bělostným pískem.

Jižní Thajsko- Ko Hai  cestování s dětmi

Nádherný ostrov Ko – Hai

4. ostrov :vyjíždíme na poslední ostrov. Ostrov se jmenuje Ko-Hai. Je to nádhera. Před námi se rozprostírají na překrásné, bílým pískem lemované pláži, stylové luxusní bungalovy. Loď zastavuje dost daleko od břehu, je odliv a několik set metrů je velice mělká neskutečně čistá a teplá voda. Brodíme se ke břehu. Dáváme si dobré jídlo, mají i lahodné presso a tak se cítíme i s dětmi jako v ráji. Po hodině nasedáme a vracíme se dost vymrzlí a utahaní zpět do resortu.

Ostrov Ko Hai se nám moc líbil a poté byl naším dalším cílem při cestování po Jižním Thajsku. Byli jsme zde 2x ,vždy jenom na pár dní, kdy jsme si užívali krásného moře, korálů, bílého písku, výtečného jídla a báječné pohody.Ostrov patří mezi luxusnější/dražší/ , jsou zde převážně turisté ze Švédska, Německa, Ruska ..Při dobré znalosti ostrova je možné přejít na druhou stranu, kde se dá ubytovat ve skromnějším resortu velmi levně.