Kolumbie, San Augustín – cestopis 7

Domů » Všechny destinace » Zahraničí » Jižní Amerika » Kolumbie » Kolumbie, San Augustín – cestopis 7

San Augustín a  místo kokainu sušená smetana

10.4.2013

Vstaneme už v 5 ráno. Představa švábů v pokoji, nás vyhnala brzy z postele. V recepci je polonahý chlap a něco řve, asi taky potkal šváby. Včera nám taxikář tvrdil, že nádraží je hned vedle, nebyla to pravda. Jedeme docela dlouho a kupujeme lístky na autobus. Jede v 7 hodin, nemáme nic k jídlu, vodu jsme nakonec koupili, ale byla strašně předražená. Jsme na cestě 4 hodiny do Pitalito. Když dorazíme na místo, čeká na nás dodávka a přendávají nám ochotně bágly do dodávky. Už je to jen kousek cesty do našeho cíle. Opět krásná cesta, nádherný vzduch a příroda. Konečně jsme v Andách ve vesničce San Agustín. Nechali jsme si poradit od řidiče, kde se ubytovat. Byla to trefa do černého.

San Agustin Kolumbie, cestopis  ubytování
El-Jardin-Casa-Colonial

El Jardin, Casa Colonial. Pokoj se pěkný, máme terásku, posezení venku, houpačku a voliéru hned u dveří. Bohužel je tu taky studená voda. Petr po cestě ztratil mobil. Hned psal domů, aby mu zablokovali SIM kartu. Zašli jsme se konečně najíst do místní jídelny na polévku a kuře s fazolemi. Přepadl nás silný déšť. Jdeme tedy koupit ovoce a nějaké další potraviny na zítra a jdeme zpět do hotelu. Pereme si věci a odpočíváme. Do báglu se mi vysypala celá plechovka sušené smetany. V oblasti proslulé kokainem to vypadalo podezřele. Šla jsem za paní, co v hotelu uklízela a požádala jsme jí o pomoc. Strčila prst do sušené smetany, zjistila ochutnáním, že to není kokaina odvedla mě k lavoru, kde jsem si dala bágl do pořádku. Sedli jsme si před domeček, rozdělali si slivovici, hroznové víno a odpočívali. V tom dešti se stejně nedalo nic jiného dělat. Prohlídku parku musíme nechat na zítra. V 8 večer už spíme jako mimina.