Dovolená na Ibize 1  – Hippie market

Domů » Všechny destinace » Zahraničí » Evropa » Španělsko » Baleárské ostrovy » Ibiza » Dovolená na Ibize 1  – Hippie market

Es Canar

Odlétáme z letiště Václava Havla v pravé poledne. Po 14. hodině přistáváme na ostrově Ibiza.

Ibiza Aiport

Letiště Ibiza je mezinárodní letiště  pro Baleárské ostrovy  Ibiza a Formentera ve Španělsku. Nachází se 7 km jihozápadně od města Ibiza.  Letiště odbaví nejvíce turistů během evropských letních prázdnin, kdy na ostrov míří turisté za proslulým nočním životem i plážemi.

Letiště Ibiza
Coral Beach hotel

Autobusy /cestovní kanceláře Fischer/ nás postupně rozvezou do našich hotelů. Náš hotel  Coral Beach je v městečku Es Canar. Jdeme se ubytovat a hned na začátku nás vyděsí množství lidí u bazénu. Takhle natřískaný bazénový bar a vodní plochu jsem ještě nezažila. Hned mám jasno, moje ranní plavání budu orientovat k moři! U baru vystojíme frontu a aspoň si dáme malý drink. Máme pěkný čistý pokoj s balkonem , naštěstí situovaný do ulice a ne na bazén!. Jídlo i služby po celou dobu pobytu byly dobré.

Es Canar

Vyrážíme do městečka, které se nachází  na severovýchodním pobřeží ostrova Ibiza.  Jdeme hledat proslulý Hippy market, který se koná v Es Canar, každou středu. Příjemné letovisko nabízí krásné písečné pláže s průzračně křišťálovou vodou. Městečko kopírující mořské pobřeží, hospůdky, bary a obchody, několik půjčoven aut a motocyklů i kanceláří nabízejících výlety po ostrově.  V sezóně v malém parčíku pouťové atrakce pro děti i dospělé. Na jižním konci pláže je malý přístav, odkud můžete chytit trajekt do Santa Eulària des Riu, města Ibiza, Formentery nebo jednoho z mnoha malých letovisek na jihovýchodním pobřeží ostrova.

západ slunce Es Canar

Hippie market /Hippy Market Punta Arabí IBIZA/

Hippie market, konající se každou středu.  Zalesněný výběžek,  Punta Arabí,  se nachází jižně od hlavního centra letoviska. V 60. letech 20. století během éry hippies se mnoho ippies usadilo na Ibize a začalo si vydělávat na živobytí výrobou cetek a dárků ze dřeva, kovů a oceli.  Tradice trhů na ostrově tehdy začala a stále pokračuje i dnes. Lidí je tu dost, trh je ve velkém parku a atmosféra je příjemná.

Hippie market Punta Arbí, Ibiza

Pozorujeme starší sympatické hipíky i šedivé okouzlující a šarmantní hipísačky, které zde prodávají. Zboží , šperky, kabely, oblečení  je tady více než dost. Market se zavírá po 19. hodině a tak vydržíme až do konce. Je zajímavé pozorovat ten šrumec, když se vše balí a hipíci nasedají do svých starých kár.

Západ slunce v Es Canar

Zpět na hotel se vydáváme po úzké cestičce, která vede po útesech. Jdeme kolem úžasných vil s nádhernými výhledy na moře. Sluníčko nezapadá nad mořem a tak tady bude krásný východ slunce. Es Canar v tom zapadajícím slunce vypadá nádherně.