Místo u řeky Radotín

Léto u Berounky se psem

Krásný podvečer  u Berounky nikdy neomrzí. Je jedno jestli se vydáte z Radotína  dále na Černošice nebo opačným směrem. Pět ženských, z toho dvě fenky Ronja a Bonnie to už je pěkná tlupa a tak vyrážíme na náš oblíbený okruh. Auto necháváme na parkovišti U Ondřeje.

Místo u řeky je jako vždy příjemnou zónou pro odpočinek a relax. Jsem ráda, že i my jsme trochu  pomohli k oživení tohoto místa (Atelier Schlitz).Přecházíme Radotínskou lávku. Miluju ten pohled od školy i kostela  a bolí mě srdce, že toto dílo chtějí zbourat a nahradit novou lávkou.

Místo u řeky Radotín

Procházka kolem Berounky

Ronja s Bonnie chvíli řádí na malé pláži u řeky. Pokračujeme pak pomalu až k Radotínskému přemostění. Je příjemné, že za celou dobu potkáme jen jednu paní se psem. U řeky je několik rybářů, ale je tu klid a pohoda.

u Berounky

Radotínské přemostění

Cestou ochutnáváme červené i žluté špendlíky,je jejich kolem spousty. Užíváme si i ochutnávku ostružin, ještě potřebují trochu dozrát. Přecházíme po zavěšené lávce pro cyklisty a pěší pod Radotínským přemostěním a zpět jdeme po druhé straně Berounky. Skvělý výlet, utahaní jsou psi a my. Pohodový výlet trval 2 hodiny. Doporučujeme 🙂