Chorvatsko Krk – Njivice

Domů » Všechny destinace » Zahraničí » Evropa » Chorvatsko » Chorvatsko Krk – Njivice

V přístavní a malebném městečko Njivice, které  najdete na  severozápadním pobřeží ostrova Krk, jsme zastavily záměrně, bylo nejblíže, asi 10 km od přejezdu mostu na ostrov. Celý den v autě a právě se začalo stmívat. Projížděly jsme kolem pobřeží, kde bylo velké množství turistů a nebylo, kde zaparkovat. Naše jediné přání bylo vykoupat se v moři. Nakonec se nám podařilo zaparkovat na větším parkovišti, v místě, kde je nabízeno návštěvníkům ubytování.

Pláž Njivice

Pláže a koupání Njivice

Odtud po schodech k moři přes parčík to bylo opravdu kousek. Pláž v tuto chvíli již téměř liduprázdná, voda báječná.

Pláže jsou oblázkové a písčitooblázkové na obou stranách letoviska. Je tu i pláž pro nudisty, ale tu jsme po tmě už nehledaly.

U pláže najdete sprchy, toalety i půjčovny.

Promenáda Njivice

A když už jsme u moře, tak jdeme na dobrou rybku a jedno točené pivo. Vybíráme jednu z mnoha restaurací a kavárniček, které jsou plné lidí. Mńam! Procházíme se po promenádě, tady to žije. V přístavu kotví rybářské lodě i jachty.

Přístav Njivice

Po báječné večeři a procházce jdeme ještě do moře. Je tu tma  a tak nevadí, že nemáme plavky. Noc nakonec strávíme na parkovišti /máme v autě postel 🙂 / . Vstáváme brzy a den začínáme nádhernou koupelí v moři! Kafíčko s výhledme na moře a pak dále pak pokračujeme  na pláž s léčivým bahnem Soline a pokračujeme na divokou pláž, kterou jsme našly na mapě a večer pak spíme v krásném kempu Bunculuka.

Promenáda Njivice

Njivice bývala rybářskou osadou a má i dlouhou historii. První zmínka o vsi pochází z druhé poloviny 15. století. Njivice je  turisticky navštěvovaná už od 30. let 20. století.