MEXIKO, GUATEMALA,HONDURAS, BELIZE 11

Domů » Všechny destinace » Zahraničí » Severní a Střední Amerika » Guatemala » MEXIKO, GUATEMALA,HONDURAS, BELIZE 11

Isla de la Flores – zpět  po Rio Dulce , obrovský hnusný pavouk a zavřené okno.

Opět přesně na čas nás budí řezačka a sváření. Celkem se jim nedivím, ve vedru se asi moc dělat nedá. Zabalily jsme si věci. Vrátily klíče Mama Gariguně a jdeme k molu.  Daly jsme si džus a jedeme zpět po Rio Dulce. Ještě jednou se kocháme nádherou okolí a pozorováním ptactva. Na Terminale del Norte kupujeme lístky do Flores. Nacpaly jsme se do busu. Opět každá jinam. Místní nechtějí uvolnit své tašky ze sedadel. Jedeme dvě hodiny. Byla malá přestávka a policajti prorejdili tašky v busu, koukali i do igelitových tašek. Celý den jsme opět bez jídla a jsme další dvě hodiny na cestě.¨ Konečně jsme na místě. Opět vedro k zalknutí. Nasedly jsme do taxíka. Flores je rozdělen na dvě části a my chceme k jezeru Itza. Našly jsme si v průvodci ubytování se jménem Casa del Candón. Nejdřív se nám to nezdálo, je to napůl staveniště, ale majitelka byla moc milá, tak jsme zůstaly. Moskytiéry v oknech rozervaný, výhled do stěny vedlejšího domu a o tom jak tu byla udělaná elektrika, ani nemluvím. Není tu kam si dát věci.Řidič je nějaký moc snaživý a chce nás zavést k cestovce, kde si objednáme bus na Tikal. Sice máme hlad a šly by jsme raději na večeři, nakonec jedeme. Platíme  bus a večeře. Daly jsme si dobrou večeři a mísu ovoce.

Malebné koloniální městečko Flores, postaven na vrcholu starého mayského hlavního města Maya Tayasal.
Isla de la Flores je nádherný ostrov uprostřed jezera Petén Itzá. Stará část města se nachází na ostrově na jezeře a je spojena s pevninou krátkou hrází.  Na pevnině jsou na města Santa Elena a San Benito. Flores je hlavním městem departmentu El Petén.¨

Rio Dulce Guatemala

Obešly jsme ostrov dokola a šly si sednout před hotel k jezeru. Vedle nás zabili pavouka jako moje ruka. Nic hnusnějšího jsem neviděla a to nemáme v oknech sítě. Pozorujeme západ slunce a koupající se děti. Díky tomu pavoukovi nemáme v noci otevřená okna a je tu dusno na padnuti.