Kanada USA 15 – autem, Coleman State Park

Domů » Všechny destinace » Zahraničí » Severní a Střední Amerika » Kanada (Canada) » Kanada USA 15 – autem, Coleman State Park

Mohawk Falls

Po nádherném výletě na Table Rock v Bílých horách se vracíme zpět na hlavní silnici. Míjíme odbočku na Mohawk Falls. Jé, vodopády! Sjíždíme na parkoviště, kde jsou samé krásné vozy. Na skále dům, pod ním vodopády, anglický park, prostě nádhera. U jezera stojí velká skupina lidí. Potkáváme starší pár a ptáme se, kde to jsme? Jste na soukromém pozemku a probíhá tu smuteční obřad. Nikdo nás nevyhání, ale omlouváme se a odjíždíme. Mohawk Falls  je oblíbené i pro některé celebrity. Pořádají se zde umělecké a řemeslné festivaly, atletické akce, koncerty živé hudby a další. Nabízejí zde i prostory pro svatby a další akce. (1478 Route 26, Colebrook, New Hampshire)

Směřujeme na Coaticook, tady by jsme měly překročit hranici USA – Kanada. Odbočujeme ještě  ze silnice u nápisu kemp.

Na cestě do Coleman State Park

Coleman Camperound u jezera Diamond Pond

Coleman State Park leží na břehu rybníka Little Diamond v Stewartstownu, dvanáct kilometrů východně od Colebrooku v odlehlé části na severu New Hampshire. V průzračné vodě jezera se dají chytat pstruzi, dají se půjčit loďky i kajaky. Píší, že kemp je v provozu celoročně.

Little Diamond Pont, Coleman

Jsme na krásném místě, přímo s výhledem na jezero a kopce za ním pokryté barevným listím, a i když to tak nevypadá je zima a ledový vítr. Brr. Vybalujeme vařič, ohříváme čínské polévky i čaj, vše zapíjíme ledovým vínem, které nám ještě zbylo v láhvi. Vaření v té zimě trvá trochu déle, ale nevadí. Sedíme na dřevěných lavicích u velkého stolu. Jsou zde otevřeny čisté toalety.Z lesa se ozývá vytí kojota nebo houkání sovy. Po jídle a malé procházce, pokračujeme teď už opravdu do Kanady!

State Diamond Park

Adresa: Coleman State Park, 1166 Diamond Pond RoadWest Stewartstown, NH 03597.