Kategorie - USA

Články z USA

Kanada USA 19 – Sherbrooke, Lac des Nations

Jezero národů v Sherbrooke Poslední den před námi. Dobalujeme a cestou z hotelu nás čeká asi to nejsmutnější loučení. Kupujeme ještě Marcellce krásnou  kytičku. Teta s Vaťkou už nás čekají. Nemáme sílu jít na kávu. Marcellka má pro Sárku připravenou malou knihu ve francoužštině, od Philipa tu máme nahraně kytarové album, od malého Shona, dárky pro příbuzné a dopis od...

Kanada USA 18 – autem, Abbey de Saint-Benoit-Du-Lac

Sherbrooke  – Saint Benedict Abbey Je 9 hodin ráno, snídaně u tety a strejdy v modrém cibuláku opět voní na stole. Povídáme si a kolem 10. hodiny vyrážíme ke staršímu ze synů Philipovi a jeho rodině. Je to odsud nějakých 20 minut autem. Celá jeho rodina nás už čeká u dveří. Jejich objetí je tak dojemně upřímné, že mi i slza vytryskne z očí. Vím, že to objetí je...

Kanada USA 17 – autem, provincie Quebec

Provincie Quebec –  Sherbrooke Jsme jak po flámu, zmrzlé a ne úplně zdravé. No, takhle nemůžeme přijet k tetě! Bereme asi tunu suchého šampónu, vlhčené ubrousky a snažíme se trochu vylepšit. Týdenní spaní v autě se přeci jenom na nás poznamenalo.  Uklízíme i v autě, připravujeme dárky pro naši kanadskou rodinu. Jsme ve východní části a v největší kanadské...

Kanada USA 16 – autem, konečně Kanada

Hranice USA – Kanada Na hranice je to, co by kamenem dohodil. Všude kolem je překrásně. Směřujeme na kanadský Coaticook. Jsme na hranicích – Hereford. Už po nás ani nechtějí, abychom vylézaly z auta. Na hranicích je velmi sympatický chlapík. Povídá si s námi, asi tady nemá úplně narváno.  Zase omíláme stejnou písničku, co všechno vezeme a kam jedeme...

Kanada USA 15 – autem, Coleman State Park

Mohawk Falls Po nádherném výletě na Table Rock v Bílých horách se vracíme zpět na hlavní silnici. Míjíme odbočku na Mohawk Falls. Jé, vodopády! Sjíždíme na parkoviště, kde jsou samé krásné vozy. Na skále dům, pod ním vodopády, anglický park, prostě nádhera. U jezera stojí velká skupina lidí. Potkáváme starší pár a ptáme se, kde to jsme? Jste na soukromém pozemku a...

Kanada USA 14 – autem WM, Table Rock

White Mountain National Forest Jsme uprostřed nádherného lesa, pod autem obrovské jezero, jak v noci lilo. Je docela chladno, ale teď už neprší! Vaříme horkou vodu na čaj, abychom se trochu zahřály. Ajce není úplně dobře, leje do sebe ještě léčivý „horký nápoj“. Rychle balíme a vyrážíme. Gale River Loop Road Tento „divoký“ kemp se nachází v lese, v  nadmořské výšce...

Kanada USA 13 – autem, White Mountains

Kancamagus Highway Sice prší, ale přesto míříme na Kancamagus Highway! Zastavujeme v info centru v Convey, na začátku 112 HW. Strážci parku nám radí, kde všude je možné se podívat a co je TOP. Jsme letos první Češi, kteří se tady objevili! Máme prý štěstí, že prší, protože tady nebudou davy turistů. No, tak hurá, aspoň k něčemu je déšť dobrý. Lower Falls, Albany, New...

Kanada USA 12 – autem, Scenic View Road

Ranní světlo, opírající se do vzrostlých korun na zahradě v Derry, je příjemným bonusem pro vstávání.  Zahrada u Stevenova domu  je romantická a krásná. Tenisový kurt na konci zahrady láká moje holky. Berou rakety a míčky a hurá sportovat. Brouzdám se ranní rosou  za nimi. Při napínání sítě to trochu zapraskalo a síť se utrhla. No, tak to se moc nepovedlo! Jdeme...

Kanada USA 11 – autem, White Mountains

The Basin a Indian Head Basin. Opět přenádherné a velmi navštěvované místo v Bílých horách.  My měly to štěstí, že jsme zde byly v říjnu, kdy nám nejenom přálo počasí, ale také hlavně v době, kdy se nejkrásněji barvily tisíce listnáčů. Procházka lesem, místy kde řeka vytvořila přepady a vyryla koryta. Voda řeky Pemigewasset je neuvěřitelně čistá. Kořeny stromů na...

Kanada USA 10 – autem, White Mountains

Flume  George Jsme v Derry, v městečku nedaleko Bostonu a blízko cíle naší další cesty White Mountain. Venku leje, když přijíždíme ke Stevenovi. Není tak lehké ve tmě, se starou navigací se trefit. Jsme u domu s krásnou zahradou. Stevena s jeho rodinou poznala Ajka při cestě po Havaji. Steven byl i dvakrát u nás v Praze. Rodiče Stevena jsou na dovolené v Izraeli a...