Cesta Bolívie, Chile, Velikonoční ostrovy 14

Domů » Všechny destinace » Zahraničí » Jižní Amerika » Chile » Cesta Bolívie, Chile, Velikonoční ostrovy 14

Přes Andy do Santiaga de Chile

V noci jsem šla na záchod a srazila jsem se ve dveřích s Jankou. Strašně jsem se lekla. Jedeme do Calamy  brzy a těšíme se, jak si uděláme ráno snídani, ale kuchyňka je zavřená. Otevřeno od 8am. To už máme být ale na nádraží. Venku si tedy otevřeme tuňákovou konzervu a pijeme vodu,  co nám zbyla na čištění zubů. Krmíme vrabčáky, kterých je tu plno. Na nádraží somruje bezdomovec a očuchávají nás toulaví psi.

Chile Andy

Nastupujeme do dvoupatrového busu. Řidič se děsivě  bouchl hlavou o zrcátko, snad nám cestou neodpadne! Má uniformu v barvě busu a zřejmě i společnosti. Konečně odjíždíme. Po pravé straně jsou sopky a jinak jen nekonečný písek.Během jízdy druhý řidič zametá a později i vytírá podlahu. Za námi sedí dvě Chilanky a po celou dobu jízdy nezavřou pusu. Za necelé 2 hodiny jsme v Calama. Cestou je opravdu co fotit.

Přijíždíme na terminál a jedeme taxíkem na letiště. Je to jen pár minut. Odbavíme si zavazadla a stíháme let Lanu 151 v 10,55 do Santiaga de Chile. Přelétáme Andy a je bez mráčků.

Dostáváme kávu, džus a sušenky. Za 2 hodiny jsme na místě. Cesta busem je 20 hodin. Ušetřili jsme si den dovolené.  V letištní hale jsme se chtěli podívat do průvodce na hotely. Jen jsme otevřeli knížku, hned na nás vletěli, že se to nesmí. Začínám mít Chile plné zuby. Tady jim snad ještě nedošlo, že Generál Augusto José Ramón Pinochet zemřel.