Na řece Moravě – 3

Domů » Všechny destinace » Česká republika » Olomoucký kraj » Na řece Moravě – 3

Mlýnský potok

Dnes vstávám v 5h. Jakmile vylézám ze stanu, beru foťák. Nádhera. Louka je celá orosená a ponořená v mlze. Skrze mlhu prosvítají sluneční paprsky. Nasvícené kapky a pavučinky, tráva, stromy a kytičky. Krásné mi teď připadají i trubky plynojemu. Fotím asi hodinu. Procházím celou loukou až k jablečnému sadu. Všichni ještě spí.

Ráno

Budíček zvoní kolem 7h, ale ne že by se jim hned chtělo vstávat… Společně snídáme, pak balíme a vyrážíme do Hynkova! No cesta je ještě celkem dlouhá…

Snídáme

Kája sice měla původně s Baem vyrazit brzy ráno, aby stihla ještě odjet na tábor, ale vzhledem k situaci změnila názor a nakonec nikam nespěcháme. Vyplouváme tedy dál do divočiny.

Podplouváme a vyhýbáme se větvím

Voda je stále na mnoha místech mělká, takže odlehčujeme člun a občas ho táhneme. Podplouváme a nadplouváme stromy, vyhýbáme se větvím… Docela už se těšíme, až se odtud vymotáme.

Mlýnský potok

Na dohled Morava

Asi za 2 hodiny vyplouváme z hustého lesa, kde se Mlýnský potok opět spojuje s Moravou. Když hledíme do dáli, moc nás mrzí, že jsme se nemohli plavit po krásné široké řece, ale tak zase máme jiné zážitky. Před jezem doprava, podeplout most a brzy už se dostáváme do Hynkova.

Hynkov!

Všechno vyndat, umýt raft a pádla a přenosit to k autu. V hospůdce si dáváme vychlazenou kofolu, pak pomalu balíme a jdeme se umýt do kempu do umýváren. Sprchy jsou na žetony, které jsme koupili v hospůdce (1 žeton – 3 minuty /20,- Kč).

Odjíždíme

Tydra

Čistý a voňavý vyrážíme pro druhé auto do kempu Tydra. Tam přehazujeme věci a na chvilku se loučíme. Bao s Kájou jedou do Litovle vrátit sudy a já s Jéňou jedeme do Loštic na syrečky! Kupujeme něco málo domů a ochutnáváme syrečkovou zmrzlinu. Náhodou, byla dobrá…

Loštice, tvarůžková zmrzlina

Vietnamská tržnice Brno

Kolem 14h se opět shledáváme, tentokrát v Brněnské vietnamské tržnici. Dáváme si skvělý oběd, chvilku ještě sedíme, nakupujeme nějaké potraviny a pak se po moc povedeném výletu loučíme.